Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PGE
3
1
VS
(20:5, 20:14, 16:20, 20:18)
ZOETIS
Raport meczowy
35/92 ATAK 9/50
0 BLOK 0
19/76 SERWIS 3/57
22 BŁ. PRZECIWNIKA 45
76 SUMA 57

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Kowalski

PGE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

40

SERWIS%

40
ATAK

Mikołaj Turczyk

PGE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 12

ATAK%

50
SERWIS

Adrian Kowalski

PGE


SERWIS 4/10 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

70

WYD%

30

SKUT%

40
BLOK

Rafał Lizak

ZOETIS


BLOK 0 B1 0
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Mikołaj Turczyk

PGE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Marzena Urban

ZOETIS


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 10
Statystyki
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 14 3 10 6 4 0 5 0 0 4 3 2 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 11 3 8 1 5 0 5 0 0 3 0 7 2 0 2 0 1 0 67 0 3 0
Mikołaj Turczyk 8 4 6 2 2 0 2 0 0 2 2 5 3 3 4 1 0 1 78 33 6 1
Sławomir Majdziak 6 4 1 0 0 0 0 0 0 5 2 8 3 2 3 5 0 1 45 18 4 1
Paweł Pyra 6 4 5 2 4 0 6 0 0 1 1 5 1 2 3 6 1 0 42 17 5 0
Łukasz Szczęsny 5 3 4 4 4 0 3 0 0 1 1 1 1 0 2 3 4 1 20 0 0 3
Kamila Koczuk 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 1 4 1 0 0 2 2 0 0 0 2 2
Michał Mendak 1 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 2 0 0 0 100 0 0 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Janiszek 5 4 4 2 8 0 1 0 0 1 1 7 1 0 1 2 4 5 8 0 0 2
Rafał Lizak 4 4 4 0 3 0 2 0 0 0 0 11 0 0 0 2 2 2 0 0 2 3
Igor Cholewiński 2 4 1 2 7 0 3 0 0 1 4 6 3 0 6 7 3 6 27 0 4 4
Kamil Moskała 1 4 0 4 2 0 5 0 0 1 1 10 1 1 5 3 2 2 46 8 4 4
Marzena Urban 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 0 9 0 1 0 3 0 4 13 13 7 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)