Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

UNIWERSYTET CIVITAS
3
0
VS
(20:13, 20:12, 20:8)
ZOETIS
Raport meczowy
6/23 ATAK 10/46
0 BLOK 0
2/11 SERWIS 2/35
52 BŁ. PRZECIWNIKA 21
60 SUMA 33
26

ATAK%

18

SERWIS%

22

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Nikodem Ćwikła

UNIWERSYTET CIVITAS


PKT 8 SR 3 PKT/SR 2.67
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

26.09

SERWIS%

18.18
ATAK

Igor Cholewiński

ZOETIS


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 18

ATAK%

33.33
SERWIS

Jarek Rytel

ZOETIS


SERWIS 1/5 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

20

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Rafał Lizak

ZOETIS


BLOK 0 B1 0
SR 1 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Kamil Moskała

ZOETIS


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Krzysztof Monist

ZOETIS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 8 3 6 6 5 0 6 0 0 2 1 5 3 0 4 3 1 0 50 0 1 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 7 3 6 0 6 1 5 0 0 1 0 6 1 2 3 1 1 1 63 25 2 2
Jarek Rytel 3 3 2 0 5 0 0 0 0 1 0 4 0 0 2 3 2 1 25 0 2 1
Rafał Lizak 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Krzysztof Monist 1 3 1 0 5 0 1 0 0 0 0 3 2 2 5 4 0 3 50 14 3 1
Marcin Janiszek 0 2 0 0 6 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 3 0 4 0 0 0 0
Jakub Plata 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 1 1 0 0 50 0 0 3
Marzena Urban 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 2 0 2 0 0 0 1
Kamil Moskała 0 3 0 1 1 0 3 0 0 0 1 4 1 0 4 2 0 0 67 0 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)