Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

GWW
3
0
VS
(20:13, 20:8, 20:8)
PHILIPS II
Raport meczowy
29/61 ATAK 5/34
1 BLOK 0
10/58 SERWIS 4/31
20 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 29

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Wnorowski

GWW


PKT 12 SR 2 PKT/SR 6
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Jan Wnorowski

GWW


ATAK 12 SR 2
ATAK/SR 6 ∑A 21

ATAK%

57.14
SERWIS

Wojciech Kasprzyk

GWW


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

66.67

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Wojciech Kasprzyk

GWW


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Wojciech Kasprzyk

GWW


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Łukasz Witasiewski

PHILIPS II


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
GWW
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Wnorowski 12 2 12 2 3 0 4 0 0 0 2 1 0 1 1 1 1 0 50 25 1 1
Wojciech Kasprzyk 11 3 6 1 1 0 3 1 0 4 4 4 0 0 3 0 0 1 75 0 2 0
Małgorzata Ostatek 5 3 3 0 5 0 0 0 0 2 0 10 1 1 1 0 0 0 100 50 0 0
Paweł Kłoniecki 5 3 4 0 3 0 2 0 0 1 3 2 1 0 0 1 1 1 0 0 0 0
Krzysztof Czekaj 4 3 2 1 2 0 0 0 0 2 2 11 1 0 2 2 0 0 50 0 1 0
Jakub Czapski 2 3 1 0 0 0 1 0 0 1 0 1 0 0 3 0 1 1 60 0 3 2
Karolina Pigłowska 1 3 1 0 2 0 2 0 0 0 1 2 2 1 2 1 0 1 60 20 2 0
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Witasiewski 3 3 1 1 4 1 2 0 0 2 2 3 0 4 6 1 1 2 71 29 5 2
Przemysław Jonak 2 3 1 2 1 0 0 0 0 1 0 5 1 1 1 4 3 1 20 10 1 0
Artur Grzegorczyk 2 3 2 1 3 0 2 0 0 0 0 6 0 0 1 5 2 1 11 0 1 0
Sylwia Mazur 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 0 3 2 0 1 3 1 2 14 0 2 0
Filip Bołtowicz 1 3 1 2 3 0 5 0 0 0 1 3 1 0 0 4 5 4 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)