Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DELOITTE
3
0
VS
(20:8, 20:8, 20:10)
ZOETIS
Raport meczowy
25/47 ATAK 6/25
0 BLOK 0
18/59 SERWIS 1/27
17 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 26

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Zadrąg

DELOITTE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

63.64

SERWIS%

50
ATAK

Adam Kwiecień

DELOITTE


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Michał Zadrąg

DELOITTE


SERWIS 6/12 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

50
BLOK

Agnieszka Kapusta

DELOITTE


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Kamil Skutnik

DELOITTE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Beata Wiączek

DELOITTE


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Zadrąg 13 3 7 3 0 0 1 0 0 6 0 3 3 0 1 1 0 0 50 0 1 0
Adam Kwiecień 10 3 7 1 0 0 3 0 0 3 1 4 1 0 3 2 0 0 60 0 1 1
Kamil Skutnik 7 3 7 2 1 0 2 0 0 0 1 4 1 2 3 0 0 0 100 40 1 0
Beata Wiączek 5 3 1 1 3 0 2 0 0 4 3 5 2 0 1 1 2 0 25 0 1 0
Piotr Krzak 5 3 2 1 0 0 0 0 0 3 2 2 0 1 0 2 1 0 25 25 0 1
Agnieszka Kapusta 3 3 1 1 0 0 1 0 0 2 0 7 2 0 1 2 1 1 20 0 0 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 2 3 2 0 2 0 2 0 0 0 1 4 0 0 1 2 4 3 10 0 0 0
Jarek Rytel 2 3 2 0 2 0 1 0 0 0 0 4 1 0 1 3 0 3 14 0 1 0
Kamil Moskała 2 3 1 2 2 0 1 0 0 1 1 2 0 0 0 1 0 3 0 0 0 0
Krzysztof Monist 1 3 1 0 2 0 2 0 0 0 1 2 1 2 4 6 1 1 43 14 0 2
Marcin Janiszek 0 3 0 0 3 0 0 0 0 0 1 5 0 1 1 3 1 4 20 10 0 1
Marzena Urban 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 1 4 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)