Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PGE
3
0
VS
(20:5, 20:6, 20:9)
PHILIPS II
Raport meczowy
27/50 ATAK 6/17
0 BLOK 2
18/59 SERWIS 1/21
15 BŁ. PRZECIWNIKA 11
60 SUMA 20

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Kowalski

PGE


PKT 11 SR 2 PKT/SR 5.5
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

60

SERWIS%

35.71
ATAK

Paweł Pyra

PGE


ATAK 6 SR 2
ATAK/SR 3 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Paweł Pyra

PGE


SERWIS 3/6 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

83.33

WYD%

33.33

SKUT%

50
BLOK

Artur Grzegorczyk

PHILIPS II


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Sylwia Mazur

PHILIPS II


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

15.38

PERF%

0

WYD%

-61.54

SKUT%

15.38
OBRONA

Michał Mendak

PGE


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 1
Statystyki
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 11 2 6 2 2 0 0 0 0 5 5 4 0 2 1 0 0 0 100 67 0 0
Paweł Pyra 9 2 6 1 0 0 1 0 0 3 2 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Wojciech Hofman 8 3 7 2 1 1 0 0 0 1 4 3 2 0 1 0 2 0 33 0 0 0
Mikołaj Turczyk 5 3 3 6 2 0 0 0 0 2 5 1 1 0 1 1 0 1 33 0 1 0
Michał Mendak 4 1 2 0 0 0 0 0 0 2 1 2 1 0 2 0 0 0 100 0 1 0
Łukasz Szczęsny 4 1 2 2 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 3 3 1 0 1 0 1 0 0 2 1 3 1 1 1 0 0 0 100 50 3 1
Kamila Koczuk 1 3 0 0 0 1 0 0 0 1 1 1 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Grzegorczyk 6 3 3 1 3 0 0 2 0 1 0 5 0 0 0 3 3 4 0 0 1 3
Przemysław Jonak 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 0 4 0 0 1 3 3 3 10 0 1 3
Agnieszka Stec Bogdanowska 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 1 3 0 0 1 2 1 0 0 1 2
Filip Bołtowicz 1 3 1 1 0 0 1 0 0 0 2 0 1 0 1 2 6 5 7 0 2 2
Sylwia Mazur 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 1 3 0 2 1 5 5 15 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)