Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

GWW
3
0
VS
(20:7, 20:8, 20:10)
ZOETIS
Raport meczowy
24/68 ATAK 4/47
2 BLOK 0
9/59 SERWIS 2/27
25 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 25

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Kasprzyk

GWW


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

81.82

SERWIS%

33.33
ATAK

Wojciech Kasprzyk

GWW


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 11

ATAK%

81.82
SERWIS

Wojciech Kasprzyk

GWW


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

41.67

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Kamil Szczęsny

GWW


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Wojciech Kasprzyk

GWW


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

57.14

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Wojciech Kasprzyk

GWW


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
GWW
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Kasprzyk 14 3 9 0 1 0 1 1 0 4 1 5 2 4 3 0 0 0 100 57 7 0
Krzysztof Ways 5 2 5 1 1 0 2 0 0 0 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Jakub Jagiełło 4 2 4 10 7 0 3 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Kamil Szczęsny 4 2 3 1 4 0 1 1 0 0 4 6 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Kinga Sarbiewska 4 3 2 3 5 0 2 0 0 2 0 7 2 0 1 0 2 0 33 0 4 1
Andrzej Ladziński 3 3 1 1 0 0 0 0 0 2 0 5 2 0 4 1 0 2 57 0 3 1
Krzysztof Czekaj 1 3 0 1 0 0 0 0 0 1 3 6 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2
Jakub Czapski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 2 2 0 43 29 1 2
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Monist 4 3 3 1 5 0 2 0 0 1 0 2 2 2 5 6 3 2 39 11 2 4
Rafał Lizak 1 3 0 3 6 0 1 0 0 1 1 3 0 0 2 1 1 1 40 0 2 3
Marcin Janiszek 1 3 1 0 0 0 2 0 0 0 0 5 0 0 1 3 3 3 10 0 3 4
Jarek Rytel 0 3 0 2 3 0 2 0 0 0 1 3 1 0 2 3 0 2 29 0 1 4
Kamil Moskała 0 3 0 2 6 2 6 0 0 0 1 3 0 0 3 2 1 0 50 0 3 1
Marta Bieniek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0 1 3 1 0 0 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)