Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ORSTED
0
3
VS
(3:20, 9:20, 4:20)
DELOITTE
Raport meczowy
5/39 ATAK 33/55
0 BLOK 1
1/17 SERWIS 15/59
10 BŁ. PRZECIWNIKA 11
16 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Kwiecień

DELOITTE


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

65.38

SERWIS%

0
ATAK

Kornel Kania

DELOITTE


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Kamil Skutnik

DELOITTE


SERWIS 6/20 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

45

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Adam Kwiecień

DELOITTE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Kornel Kania

DELOITTE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

60

PERF%

20

WYD%

20

SKUT%

60
OBRONA

Kamil Skutnik

DELOITTE


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Rylski 3 3 2 0 6 0 3 0 0 1 1 2 1 2 6 7 1 2 44 11 1 5
Michał Bielec 3 3 3 3 4 0 2 0 0 0 0 2 1 0 4 3 1 3 36 0 1 3
Tomasz Tosik 0 3 0 0 2 1 0 0 0 0 0 3 0 0 0 1 2 1 0 0 1 1
Anna Jaworska 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 2 2 3 0 0 2 2
Olena Gruzytska 0 3 0 2 6 0 3 0 0 0 1 2 0 0 2 1 3 6 17 0 2 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 18 3 17 7 2 0 0 1 0 0 0 0 1 1 1 1 0 0 67 33 2 1
Piotr Krzak 12 3 10 2 5 0 2 0 0 2 0 0 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Kamil Skutnik 7 3 1 1 1 0 0 0 0 6 3 11 0 0 0 1 1 0 0 0 8 0
Kornel Kania 6 3 4 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 1 2 0 1 1 60 20 1 3
Agnieszka Kapusta 4 3 0 0 0 0 0 0 0 4 4 14 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Michał Zadrąg 2 3 1 1 1 0 0 0 0 1 2 3 2 1 2 0 0 0 100 33 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)