Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

1 vs 8

DELOITTE
3
0
VS
(20:5, 20:11, 20:16)
ZOETIS
Raport meczowy
25/49 ATAK 4/19
2 BLOK 2
16/59 SERWIS 2/33
17 BŁ. PRZECIWNIKA 24
60 SUMA 32

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Zadrąg

DELOITTE


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 6 BLOK 2 SERWIS 10

ATAK%

50

SERWIS%

45.45
ATAK

Piotr Krzak

DELOITTE


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 19

ATAK%

57.89
SERWIS

Michał Zadrąg

DELOITTE


SERWIS 10/22 SR 3
SERWIS/SR 3.33

TR%

63.64

WYD%

36.36

SKUT%

45.45
BLOK

Michał Zadrąg

DELOITTE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

DELOITTE


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Piotr Krzak

DELOITTE


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Zadrąg 18 3 6 1 1 1 3 2 0 10 4 6 2 1 3 3 0 0 57 14 1 0
Piotr Krzak 14 3 11 3 0 0 5 0 0 3 3 2 1 1 3 1 1 0 67 17 2 1
Beata Wiączek 7 3 5 0 0 1 5 0 0 2 0 7 2 1 1 2 0 1 40 20 1 0
Kamil Skutnik 4 3 3 1 0 0 3 0 0 1 5 10 1 0 7 2 1 1 64 0 1 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 6 3 3 1 3 0 0 2 0 1 1 2 1 1 2 2 3 8 19 6 0 0
Jarek Rytel 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 5 1 0 0 6 3 3 0 0 1 0
Kamil Moskała 1 3 0 0 1 0 2 0 0 1 1 3 1 0 3 1 2 2 38 0 0 2
Rafał Lizak 0 3 0 1 0 1 1 0 0 0 0 3 0 0 2 6 3 1 17 0 0 0
Marcin Janiszek 0 3 0 0 1 1 2 0 0 0 0 6 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Marta Bieniek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 1 0 2 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)