Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

2 vs 7

GWW
3
0
VS
(20:14, 20:13, 20:9)
PKO BP II
Raport meczowy
25/59 ATAK 18/53
3 BLOK 1
8/57 SERWIS 3/38
24 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Grzesiuk

GWW


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

12.5
ATAK

Jan Wnorowski

GWW


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 13

ATAK%

53.85
SERWIS

Andrzej Ladziński

GWW


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

42.86

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Wojciech Kasprzyk

GWW


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Wojciech Kasprzyk

GWW


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

37.5

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Mariusz Krogulski

PKO BP II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
GWW
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Grzesiuk 10 3 9 3 5 0 1 0 0 1 1 6 0 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Jan Wnorowski 9 3 7 0 4 1 1 0 0 2 4 8 1 0 2 2 0 0 50 0 1 0
Wojciech Kasprzyk 9 3 7 2 5 0 1 2 0 0 0 5 1 3 3 2 0 0 75 38 1 1
Karolina Pigłowska 4 3 1 0 3 0 2 0 0 3 1 9 2 0 2 1 0 2 40 0 2 0
Andrzej Ladziński 2 3 0 2 2 0 0 0 0 2 1 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Czekaj 2 3 1 1 1 0 0 1 0 0 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Jakub Czapski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4 1 1 1 67 22 4 1
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Mijas 8 3 6 1 2 1 4 0 0 2 1 3 2 3 4 3 2 2 50 21 1 3
Łukasz Szymaniuk 4.5 3 4 0 7 0 2 0 1 0 0 3 3 0 4 0 1 1 67 0 2 0
Jarosław Gryta 4 3 3 1 3 0 0 0 0 1 0 7 0 0 2 3 4 3 17 0 1 0
Przemysław Andryjowicz 4 3 4 1 8 1 1 0 0 0 0 3 3 0 3 2 0 0 60 0 1 0
Michał Rzeźnik 1.5 3 1 0 1 1 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0
Mariusz Krogulski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 2 2 1 0 40 0 6 1
Martyna Belt 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 4 0 0 2 3 1 0 33 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)