Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał B

PGE
3
0
VS
(20:11, 20:15, 21:19)
ZOETIS
Raport meczowy
28/85 ATAK 6/66
1 BLOK 2
4/60 SERWIS 3/47
28 BŁ. PRZECIWNIKA 34
61 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Kowalski

PGE


PKT 6.5 SR 1 PKT/SR 6.5
ATAK 6 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

60

SERWIS%

0
ATAK

Adrian Kowalski

PGE


ATAK 6 SR 1
ATAK/SR 6 ∑A 10

ATAK%

60
SERWIS

Kamil Moskała

ZOETIS


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Adrian Kowalski

PGE


BLOK 0.5 B1 0
SR 1 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Janiszek

ZOETIS


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Piotr Jonasz

PGE


OBRONA 8 SR 2
OBRONA/SR 4 ∑O 9
Statystyki
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 6.5 1 6 3 1 0 0 0 1 0 0 0 1 0 2 0 0 0 100 0 2 0
Michał Mendak 6 2 5 2 1 0 2 0 0 1 1 5 0 1 5 4 0 0 60 10 1 1
Małgorzata Łęcka-Warchoł 5 3 5 1 3 0 4 0 0 0 1 4 2 0 0 1 0 0 0 0 5 2
Piotr Jonasz 5 2 4 7 2 2 5 0 0 1 0 6 2 2 6 3 1 0 67 17 8 1
Jarosław Sadowski 3.5 3 1 1 1 0 1 0 1 2 3 10 1 0 1 1 3 2 14 0 5 0
Paweł Pyra 3 2 3 3 4 0 4 0 0 0 0 4 3 0 0 1 0 1 0 0 2 0
Mikołaj Turczyk 3 2 3 1 3 0 3 0 0 0 2 4 0 0 2 1 0 0 67 0 3 2
Sławomir Majdziak 1 3 1 1 1 0 1 0 0 0 1 6 0 1 0 3 0 0 25 25 5 1
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 3 3 1 0 6 1 3 1 0 1 2 1 1 1 1 4 2 1 22 11 2 0
Kamil Moskała 3 3 1 3 5 0 3 0 0 2 1 4 1 1 0 4 1 0 17 17 2 0
Rafał Lizak 2 3 2 1 2 0 3 0 0 0 0 11 0 1 0 1 0 0 50 50 2 11
Marcin Janiszek 2 3 1 1 7 0 4 1 0 0 1 3 1 2 2 0 1 0 80 40 0 1
Jarek Rytel 1 3 1 1 5 0 5 0 0 0 0 6 1 2 3 5 1 2 38 15 5 3
Krzysztof Monist 0 3 0 3 6 0 1 0 0 0 0 10 1 1 5 5 3 1 40 7 4 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)