Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o VII m.

PKO BP II
3
0
VS
(20:10, 20:16, 20:9)
ZOETIS
Raport meczowy
27/49 ATAK 6/27
0 BLOK 1
22/59 SERWIS 4/36
11 BŁ. PRZECIWNIKA 24
60 SUMA 35

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Przemysław Andryjowicz

PKO BP II


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 4 BLOK 0 SERWIS 11

ATAK%

44.44

SERWIS%

50
ATAK

Mariusz Krogulski

PKO BP II


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Przemysław Andryjowicz

PKO BP II


SERWIS 11/22 SR 3
SERWIS/SR 3.67

TR%

77.27

WYD%

45.45

SKUT%

50
BLOK

Jarek Rytel

ZOETIS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Przemysław Andryjowicz

PKO BP II


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

66.67

SKUT%

75
OBRONA

Łukasz Szymaniuk

PKO BP II


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Andryjowicz 15 3 4 1 1 0 3 0 0 11 6 4 1 3 6 2 0 1 75 25 1 1
Łukasz Szymaniuk 13 3 9 4 3 0 1 0 0 4 5 1 1 0 1 2 0 0 33 0 3 0
Mariusz Krogulski 12 3 9 1 0 1 3 0 0 3 1 4 1 0 2 0 2 0 50 0 2 1
Michał Rzeźnik 8 3 5 0 2 0 2 0 0 3 1 3 0 0 2 2 1 1 33 0 2 2
Martyna Belt 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 2 0 2 1 1 1 40 0 2 1
Aurelia Kopcińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 2 0 1 1 0 1 33 0 1 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Rytel 4 3 1 1 3 0 1 1 0 2 2 10 0 1 4 2 4 2 38 8 2 1
Paweł Trochimiuk 3 3 2 1 5 0 2 0 0 1 0 4 0 0 0 1 0 3 0 0 0 0
Rafał Lizak 2 3 2 2 0 0 2 0 0 0 0 2 2 0 0 0 2 5 0 0 0 1
Beata Tatarczuk 2 3 1 0 2 0 0 0 0 1 2 3 1 0 0 1 2 3 0 0 0 1
Marta Bieniek 0 3 0 1 1 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 4 2 0 0 0 3
Martyna Bęzel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 1 2 5 7 13 6 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)