Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS II
3
1
VS
(20:17, 20:17, 11:20, 20:9)
ERGO Technology & Services
Raport meczowy
17/46 ATAK 17/44
0 BLOK 1
13/70 SERWIS 14/63
41 BŁ. PRZECIWNIKA 31
71 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Filip Bołtowicz

PHILIPS II


PKT 10 SR 4 PKT/SR 2.5
ATAK 5 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

35.71

SERWIS%

26.32
ATAK

Karolina Wolska

ERGO Technology & Services


ATAK 5 SR 4
ATAK/SR 1.25 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Robert Baryła

ERGO Technology & Services


SERWIS 4/10 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

30

SKUT%

40
BLOK

Ruslan Denysiuk

ERGO Technology & Services


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Mikołaj Wielgus

PHILIPS II


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Konrad Lenard

ERGO Technology & Services


OBRONA 1 SR 2
OBRONA/SR 0.5 ∑O 1
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Filip Bołtowicz 10 4 5 1 3 0 5 0 0 5 3 6 5 0 2 4 2 0 25 0 0 1
Mikołaj Wielgus 6 4 3 1 3 0 3 0 0 3 4 4 1 0 8 1 0 1 80 0 0 1
Marta Kwiakowska 6 4 3 1 3 0 0 0 0 3 1 7 0 0 3 0 1 3 43 0 0 0
Artur Grzegorczyk 5 4 4 0 7 1 0 0 0 1 1 7 1 0 3 5 2 4 21 0 0 0
Julia Rawska 2 4 1 0 0 0 1 0 0 1 0 7 3 0 1 2 0 5 13 0 0 2
Sylwia Mazur 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 0 1 1 0 1 33 0 0 0
Przemysław Jonak 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0
ERGO Technology & Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Ruslan Denysiuk 10 4 7 0 7 0 3 1 0 2 0 5 0 0 8 1 2 0 73 0 0 0
Karolina Wolska 9 4 5 0 2 0 0 0 0 4 1 4 2 0 3 1 2 3 33 0 0 0
Robert Baryła 6 4 2 0 0 0 1 0 0 4 1 4 1 0 2 0 0 3 40 0 0 0
Jakub Szkop 3 4 2 0 5 0 4 0 0 1 1 4 2 0 3 3 3 4 23 0 0 0
Paweł Wysokiński 3 4 1 1 2 0 1 0 0 2 1 10 1 0 3 3 1 3 30 0 0 0
Agnieszka Witek 1 4 0 0 0 0 1 0 0 1 1 6 3 0 2 1 0 0 67 0 1 1
Konrad Lenard 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 0 2 0 33 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)