Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS II
0
3
VS
(8:20, 10:20, 7:20)
PGE
Raport meczowy
2/6 ATAK 25/44
0 BLOK 0
0/27 SERWIS 20/58
23 BŁ. PRZECIWNIKA 15
25 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Hofman

PGE


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

64.29

SERWIS%

50
ATAK

Wojciech Hofman

PGE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Wojciech Hofman

PGE


SERWIS 6/12 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

50

WYD%

33.33

SKUT%

50
BLOK

Jarosław Sadowski

PGE


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Katarzyna Kwiatkowska

PGE


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Filip Bołtowicz

PHILIPS II


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 2
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Jonak 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 2 4 0 0 1 2 0 3 17 0 0 0
Marta Kwiakowska 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 5 0 1 1 1 0 3 33 17 1 1
Sylwia Mazur 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 2 0 1 3 0 4 13 0 0 0
Magdalena Cukier 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 1 1 6 0 2 20 10 0 0
Filip Bołtowicz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 4 0 0 1 1 1 4 14 0 1 1
Julia Rawska 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5 0 1 1 1 0 1 50 25 0 0
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Hofman 15 3 9 2 2 0 1 0 0 6 0 4 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Paweł Pyra 13 3 7 0 1 0 3 0 0 6 1 3 3 1 2 2 0 0 60 20 0 0
Adrian Kowalski 10 3 6 1 2 0 3 0 0 4 1 1 2 0 2 2 0 0 50 0 0 0
Mikołaj Turczyk 3 3 1 2 0 0 1 0 0 2 2 3 3 2 2 1 0 0 80 40 0 0
Jarosław Sadowski 2 3 2 0 1 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 2 1 1 0 0 0 0
Katarzyna Kwiatkowska 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 3 5 2 1 4 0 1 0 83 17 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)