Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PGE
0
3
VS
(10:20, 15:20, 14:20)
PLL LOT II
Raport meczowy
13/73 ATAK 36/91
1 BLOK 7
2/41 SERWIS 2/58
23 BŁ. PRZECIWNIKA 15
39 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Ozga

PLL LOT II


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Ozga

PLL LOT II


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 20

ATAK%

50
SERWIS

Adrian Kowalski

PGE


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

-16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Michał Mazur

PLL LOT II


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Ewa Górzyńska

PLL LOT II


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

75

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Wojciech Hofman

PGE


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 6 3 5 4 12 5 3 0 0 1 0 3 2 0 1 5 3 1 10 0 3 1
Paweł Pyra 4 3 4 5 9 1 0 0 0 0 0 4 1 1 1 4 4 0 20 10 0 4
Wojciech Hofman 3 3 3 4 4 1 0 0 0 0 1 7 0 2 6 3 3 0 57 14 6 3
Mikołaj Turczyk 2 3 1 4 6 0 1 0 0 1 1 4 1 3 0 1 1 0 60 60 2 2
Jarosław Sadowski 1 3 0 1 0 0 0 1 0 0 1 6 1 0 2 2 0 0 50 0 2 2
Katarzyna Kwiatkowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 2 2 0 1 1 67 33 2 0
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Ozga 12 3 10 3 6 0 1 2 0 0 0 8 2 1 1 3 0 0 40 20 3 2
Michał Mazur 12 3 8 3 8 1 2 4 0 0 5 5 2 1 2 1 1 0 60 20 4 1
Dominik Sztyrak 7 3 7 4 3 0 4 0 0 0 4 10 0 1 2 2 0 1 50 17 4 1
Ernest Lewandowski 7 2 6 3 0 0 3 1 0 0 0 0 2 2 4 1 1 0 75 25 1 4
Konrad Kryszczuk 3 1 3 4 5 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0 0 0 0 100 100 1 0
Bartłomiej Szumert 2 3 1 0 4 0 0 0 0 1 1 5 2 2 2 0 1 1 67 33 2 1
Ewa Górzyńska 2 3 1 0 0 0 1 0 0 1 2 6 0 3 0 1 0 0 75 75 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)