Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

2 vs 7

PLL LOT II
3
1
VS
(20:21, 20:10, 20:9, 20:11)
PHILIPS II
Raport meczowy
39/74 ATAK 11/32
0 BLOK 0
14/79 SERWIS 3/52
27 BŁ. PRZECIWNIKA 37
80 SUMA 51

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Mazur

PLL LOT II


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 7

ATAK%

63.16

SERWIS%

46.67
ATAK

Dominik Sztyrak

PLL LOT II


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 15

ATAK%

80
SERWIS

Michał Mazur

PLL LOT II


SERWIS 7/15 SR 4
SERWIS/SR 1.75

TR%

46.67

WYD%

20

SKUT%

46.67
BLOK

Przemysław Jonak

PHILIPS II


BLOK 0 B1 0
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Dominik Sztyrak

PLL LOT II


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Przemysław Jonak

PHILIPS II


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Mazur 19 4 12 0 4 0 3 0 0 7 0 4 4 0 5 1 1 0 71 0 2 0
Dominik Sztyrak 14 4 12 1 1 0 1 0 0 2 5 9 0 1 2 1 0 0 75 25 3 0
Piotr Ozga 10 4 9 2 5 0 4 0 0 1 3 5 1 0 2 3 2 1 25 0 0 0
Bartłomiej Szumert 8 4 5 2 5 0 4 0 0 3 1 9 3 0 6 3 2 0 55 0 2 0
Lidiia Dernova 1 4 1 0 3 0 0 0 0 0 1 3 3 0 2 2 3 2 22 0 1 0
Ewa Górzyńska 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 4 8 2 0 1 0 1 0 50 0 5 2
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Zinko 5 4 5 1 3 0 0 0 0 0 1 6 0 1 8 5 2 3 47 5 2 0
Marta Kwiakowska 4 4 2 0 2 0 0 0 0 2 0 5 3 0 1 6 3 3 8 0 5 1
Filip Bołtowicz 3 4 2 1 3 0 5 0 0 1 4 6 2 0 2 5 7 6 10 0 1 0
Przemysław Jonak 2 4 2 0 4 0 0 0 0 0 1 3 1 0 2 4 1 1 25 0 7 0
Sylwia Mazur 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 2 6 1 0 1 3 1 1 17 0 2 0
Julia Rawska 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 1 4 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)