Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał A1

CRIDO
1
3
VS
(18:20, 20:13, 20:21, 11:20)
ORSTED
Raport meczowy
32/75 ATAK 35/88
1 BLOK 2
3/69 SERWIS 6/71
33 BŁ. PRZECIWNIKA 31
69 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Gudaj

ORSTED


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

54.29

SERWIS%

0
ATAK

Michał Gudaj

ORSTED


ATAK 19 SR 4
ATAK/SR 4.75 ∑A 35

ATAK%

54.29
SERWIS

Michał Bielec

ORSTED


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

27.27

WYD%

-9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Michał Gudaj

ORSTED


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Krzysztof Rylski

ORSTED


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

8.33

WYD%

58.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Paweł Barwiński

CRIDO


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
CRIDO
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mikołaj Drobek 12 4 11 2 5 1 2 0 0 1 0 15 1 2 4 7 2 0 40 13 2 2
Paweł Barwiński 11 4 10 5 5 0 2 0 0 1 1 12 0 3 7 6 1 2 53 16 4 2
Grzegorz Kubeł 8 4 7 3 3 0 1 1 0 0 1 10 0 1 4 5 3 2 33 7 2 3
Jędrzej Golatowski 2 4 2 0 0 0 1 0 0 0 1 6 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Piotr Rataj 2 4 2 1 7 1 4 0 0 0 2 6 4 0 4 2 1 2 44 0 0 1
Julia Tyborczyk 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 2 0 0 0 2 0 0 0 1 0
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gudaj 21 4 19 3 4 0 9 2 0 0 0 7 0 5 3 4 1 0 62 38 2 2
Michał Bielec 10 4 8 3 11 1 4 0 0 2 1 5 3 1 6 4 2 0 54 8 3 1
Krzysztof Rylski 8 4 6 4 5 0 2 0 0 2 3 12 3 1 7 3 0 1 67 8 1 2
Daria Lipska 2 4 1 0 1 0 0 0 0 1 1 13 1 4 5 4 1 1 60 27 0 1
Tomasz Tosik 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 3 3 1 0 1 1 0 0 50 0 2 2
Michał Cholewski 1 1 1 0 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Anna Jaworska 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 1 6 1 1 1 2 0 1 40 20 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)