Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał B1

GRUPA MAK
3
0
VS
(20:12, 20:7, 20:18)
PHILIPS II
Raport meczowy
18/43 ATAK 15/38
2 BLOK 0
13/59 SERWIS 3/38
27 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Suchodolski

GRUPA MAK


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 9

ATAK%

75

SERWIS%

52.94
ATAK

Łukasz Suchodolski

GRUPA MAK


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 12

ATAK%

75
SERWIS

Łukasz Suchodolski

GRUPA MAK


SERWIS 9/17 SR 3
SERWIS/SR 3

TR%

64.71

WYD%

52.94

SKUT%

52.94
BLOK

Piotr Czubaszek

GRUPA MAK


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Michał Wilczek

GRUPA MAK


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

60

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Piotr Czubaszek

GRUPA MAK


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
GRUPA MAK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Suchodolski 18 3 9 1 2 0 0 0 0 9 2 6 0 1 2 0 0 0 100 33 0 0
Piotr Czubaszek 4 3 2 0 0 0 4 2 0 0 1 4 3 0 5 2 0 1 63 0 2 0
Michał Wilczek 4 3 4 1 2 0 1 0 0 0 1 2 1 3 1 0 1 0 80 60 0 1
Michał Staniewski 4 3 0 2 3 0 0 0 0 4 1 10 0 1 1 4 0 0 33 17 1 0
Konrad Siedlecki 3 2 3 1 1 0 2 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1 0 0 0 0 1
Damian Mazur 0 2 0 3 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 2 1 0 1 50 0 0 0
Izabela Kulawczyk 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 2 5 1 0 1 1 0 1 33 0 0 2
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Konrad Krawczyk 9 3 8 1 1 0 2 0 0 1 2 3 3 1 4 4 0 1 50 10 0 0
Filip Bołtowicz 4 3 4 2 2 2 4 0 0 0 0 4 1 0 2 1 2 0 40 0 1 3
Artur Grzegorczyk 3 3 2 1 2 0 0 0 0 1 0 9 0 0 0 11 2 9 0 0 1 2
Przemysław Jonak 2 3 1 0 4 0 2 0 0 1 0 6 1 0 1 4 4 1 10 0 2 1
Magdalena Cukier 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 0 2 1 0 2 40 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)