Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o VII m.

ERGO Technology & Services
3
1
VS
(17:20, 21:19, 20:13, 20:16)
PHILIPS II
Raport meczowy
34/76 ATAK 16/67
5 BLOK 0
13/77 SERWIS 7/69
26 BŁ. PRZECIWNIKA 45
78 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Szkop

ERGO Technology & Services


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 13 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

15.38
ATAK

Tomasz Bugajski

ERGO Technology & Services


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 16

ATAK%

50
SERWIS

Filip Bołtowicz

PHILIPS II


SERWIS 5/19 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

36.84

WYD%

10.53

SKUT%

26.32
BLOK

Jakub Szkop

ERGO Technology & Services


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Tomasz Bugajski

ERGO Technology & Services


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

66.67

PERF%

13.33

WYD%

60

SKUT%

66.67
OBRONA

Filip Bołtowicz

PHILIPS II


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
ERGO Technology & Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Szkop 18 4 13 2 8 0 3 3 0 2 1 9 1 0 2 2 1 3 25 0 3 2
Tomasz Bugajski 15 4 8 2 2 0 4 2 0 5 1 12 3 2 8 4 1 0 67 13 6 4
Ruslan Denysiuk 11 4 10 1 5 0 6 0 0 1 0 9 2 0 9 7 3 2 43 0 7 0
Karolina Wolska 5 4 3 0 5 0 3 0 0 2 0 11 1 1 3 3 1 0 50 13 3 2
Magda Kowalczyk 3 4 0 0 1 0 0 0 0 3 0 4 5 0 0 2 0 2 0 0 6 0
Edyta Hoszman 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 2 0 1 2 1 0 25 0 3 1
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Filip Bołtowicz 10 4 5 5 11 2 5 0 0 5 2 9 3 0 6 4 1 2 46 0 8 0
Artur Grzegorczyk 5 4 4 1 9 0 0 0 0 1 0 4 3 0 3 9 1 5 17 0 4 2
Marta Kwiakowska 5 4 4 2 8 2 1 0 0 1 2 15 0 0 6 3 2 2 46 0 4 0
Magdalena Cukier 2 4 2 1 3 0 0 0 0 0 1 9 0 0 3 3 1 2 33 0 1 4
Sylwia Mazur 1 4 1 0 0 1 0 0 0 0 1 11 2 0 2 5 1 2 20 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)