Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I miejsce

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(21:20, 20:13, 20:17)
BESTCAN
Raport meczowy
36/78 ATAK 13/36
5 BLOK 0
6/60 SERWIS 1/32
14 BŁ. PRZECIWNIKA 36
61 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


PKT 10.5 SR 3 PKT/SR 3.5
ATAK 9 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

56.25

SERWIS%

10
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 10

ATAK%

60
SERWIS

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/15 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

20

WYD%

6.67

SKUT%

20
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

78.57

PERF%

42.86

WYD%

78.57

SKUT%

78.57
OBRONA

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adam Zieliński 10.5 3 9 3 3 0 1 0 1 1 0 7 2 3 0 4 0 0 43 43 1 0 0
Dariusz Sierpiński 10 3 6 3 1 0 0 2 2 1 0 6 1 6 5 3 0 0 79 43 1 5 0
Piotr Boniecki 9.5 3 8 4 2 0 1 1 1 0 2 7 2 4 2 4 1 1 50 33 5 0 0
Maciej Tworek 9 3 6 4 7 2 0 0 0 3 0 10 2 0 2 0 0 0 100 0 1 0 0
Jarek Bączek 6 3 6 4 2 1 2 0 0 0 1 6 1 4 3 2 1 1 64 36 3 1 0
Monika Tworek 2 3 1 1 1 0 0 0 0 1 0 7 0 1 0 1 0 0 50 50 2 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 7 3 7 4 4 1 3 0 0 0 0 5 1 1 1 2 1 0 40 20 1 1 0
Marek Zaręba 5 3 4 2 5 0 0 0 0 1 1 7 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Krzysztof Panek 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 5 0 2 1 0 0 2 60 40 2 0 0
Agnieszka Sola 1 3 1 0 2 0 1 0 0 0 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony