Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:7, 20:12, 20:8)
PKO BP
Raport meczowy
25/46 ATAK 5/20
8 BLOK 0
9/58 SERWIS 2/10
18 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 27

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 2 BLOK 3 SERWIS 5

ATAK%

50

SERWIS%

38.46
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


SERWIS 5/13 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

46.15

WYD%

23.08

SKUT%

38.46
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 1
SR 3 B2 4
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

60

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

60
OBRONA

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 10 3 2 0 2 0 0 1 4 5 1 5 2 2 1 0 0 0 100 67 0 0 0
Paweł Boratowski 8.5 3 5 1 1 0 0 1 3 1 1 6 1 2 0 1 0 2 40 40 3 0 0
Dariusz Sierpiński 5.5 3 5 1 1 0 2 0 1 0 0 7 2 0 3 2 0 0 60 0 0 0 0
Piotr Boniecki 5 2 5 2 1 1 1 0 0 0 0 4 1 0 3 0 0 0 100 0 0 0 0
Monika Tworek 5 3 2 1 1 0 0 0 0 3 1 7 2 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Adam Zieliński 4.5 2 3 1 1 0 1 1 1 0 0 5 1 2 0 0 0 1 67 67 1 0 0
Kuba Korpak 3.5 2 3 0 1 0 2 0 1 0 0 3 0 1 1 0 0 0 100 50 1 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 6 3 5 0 4 4 1 0 0 1 0 4 1 1 3 3 0 1 50 13 1 0 0
Łukasz Szymaniuk 1 2 0 0 1 2 3 0 0 1 0 2 1 0 4 5 1 3 31 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony