Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
0
3
VS
(13:20, 12:20, 16:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
10/30 ATAK 30/48
1 BLOK 6
0/26 SERWIS 5/57
30 BŁ. PRZECIWNIKA 19
41 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 4 SR 1 PKT/SR 4
ATAK 4 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 11

ATAK%

72.73
SERWIS

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

71.43

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Rząca 6 3 5 1 4 0 4 1 0 0 1 7 0 5 6 2 0 1 79 36 0 0 0
Krzysztof Panek 3 3 3 0 3 0 2 0 0 0 0 6 0 1 11 1 1 1 80 7 0 0 0
Marek Zaręba 2 3 2 0 4 2 0 0 0 0 0 6 0 1 1 0 0 0 100 50 2 0 0
Renata Rząca 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 1 1 0 0 0 100 50 1 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 9 3 8 0 3 0 0 1 0 0 0 4 4 3 3 0 1 2 67 33 2 0 0
Dariusz Sierpiński 8.5 3 4 0 1 0 1 3 1 1 0 5 0 3 2 0 1 0 83 50 1 0 0
Adam Zieliński 8 3 5 0 2 0 2 0 2 2 0 9 1 5 2 0 0 0 100 71 2 0 0
Jarek Bączek 6.5 3 5 1 2 0 1 0 1 1 0 12 0 4 4 0 0 1 89 44 5 0 0
Paweł Boratowski 4 1 4 0 1 1 1 0 0 0 0 2 0 2 1 0 0 0 100 67 0 0 0
Monika Tworek 3 3 2 0 0 0 0 0 0 1 1 7 4 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Kuba Korpak 2 2 2 0 1 0 1 0 0 0 0 3 0 0 3 0 0 0 100 0 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony