Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
0
3
VS
(16:20, 17:20, 14:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
27/65 ATAK 35/75
5 BLOK 5
1/43 SERWIS 2/60
14 BŁ. PRZECIWNIKA 18
47 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


PKT 9 SR 2 PKT/SR 4.5
ATAK 7 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

46.67

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/11 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Penkul 11.5 3 10 3 4 0 0 0 1 1 0 6 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Adrian Augustynik 8 3 6 2 3 3 2 2 0 0 1 6 1 2 10 3 2 0 71 12 3 0 0
Paweł Pyzara 7 3 6 1 6 1 4 1 0 0 1 7 2 0 6 3 3 1 46 0 2 1 0
Mateusz Macioszczyk 4.5 3 3 0 3 0 1 1 1 0 0 9 0 0 1 0 0 0 100 0 1 1 0
Mariusz Gołębiewski 2 3 2 0 4 1 0 0 0 0 0 7 0 0 4 1 0 0 80 0 1 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 10 3 10 0 5 1 0 0 0 0 1 6 2 0 6 0 1 0 86 0 4 0 0
Piotr Boniecki 9 2 7 2 5 0 1 2 0 0 0 6 1 0 6 2 1 0 67 0 3 1 0
Adam Zieliński 6.5 2 6 2 1 1 1 0 1 0 1 8 1 2 5 2 0 0 78 22 2 0 0
Paweł Boratowski 5 2 3 0 0 0 2 0 0 2 2 7 0 0 5 2 0 0 71 0 2 0 0
Jarek Bączek 4 2 3 2 3 1 3 1 0 0 2 3 0 0 1 1 1 0 33 0 3 0 0
Dariusz Sierpiński 3.5 2 2 0 0 2 0 1 1 0 0 6 1 0 2 1 0 0 67 0 1 1 0
Kuba Korpak 3 2 3 1 6 0 1 0 0 0 0 4 0 0 4 1 0 1 67 0 1 0 0
Monika Tworek 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony