Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:12, 20:11, 20:11)
MSD POLSKA
Raport meczowy
16/39 ATAK 0/0
5 BLOK 0
8/60 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 8.5 SR 3 PKT/SR 2.83
ATAK 3 BLOK 2.5 SERWIS 3

ATAK%

42.86

SERWIS%

17.65
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 8

ATAK%

50
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/17 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

23.53

WYD%

0

SKUT%

17.65
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

60

PERF%

0

WYD%

40

SKUT%

60
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Bączek 8.5 3 3 0 2 0 2 1 3 3 1 10 3 0 2 1 0 0 67 0 7 0 0
Maciej Tworek 6.5 3 4 0 1 0 3 1 1 1 1 7 0 0 3 1 0 1 60 0 1 1 0
Piotr Boniecki 6 3 4 0 2 0 4 0 2 1 0 8 2 0 3 0 1 1 60 0 0 0 0
Dariusz Sierpiński 4 3 2 1 1 1 2 0 0 2 2 13 0 1 2 1 1 2 43 14 4 0 0
Adam Zieliński 4 3 3 1 1 0 2 0 0 1 2 1 2 0 3 0 0 0 100 0 2 0 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony