Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
3
0
VS
(20:15, 20:15, 20:12)
BESTCAN
Raport meczowy
30/52 ATAK 7/20
2 BLOK 1
5/50 SERWIS 3/27
23 BŁ. PRZECIWNIKA 31
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Penkul

MAMOBILE


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

64

SERWIS%

18.18
ATAK

Michał Penkul

MAMOBILE


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 25

ATAK%

64
SERWIS

Kamil Gołębiewski

MAMOBILE


SERWIS 1/5 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

40

WYD%

-20

SKUT%

20
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adrian Augustynik

MAMOBILE


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

85.71

PERF%

35.71

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Penkul 18 3 16 5 2 1 1 0 0 2 1 8 0 4 5 0 1 2 75 33 0 0 0
Adrian Augustynik 7.5 3 4 0 3 0 0 1 1 2 2 8 2 5 7 0 1 1 86 36 2 0 0
Mariusz Gołębiewski 5 3 5 0 0 1 4 0 0 0 3 6 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
Rafał Dybowski 3.5 3 3 1 3 0 0 0 1 0 6 5 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Kamil Gołębiewski 3 3 2 1 0 0 0 0 0 1 1 1 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 4 3 3 0 1 1 3 0 0 1 0 6 0 8 2 0 5 0 67 53 3 0 0
Marek Zaręba 4 3 3 1 2 0 1 0 0 1 1 9 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Krzysztof Panek 2 3 1 1 1 0 2 0 2 0 0 3 0 5 1 0 3 2 55 45 1 0 0
Agnieszka Sola 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony