Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:15, 20:10, 20:12)
PKO BP
Raport meczowy
28/56 ATAK 11/36
0 BLOK 1
5/57 SERWIS 1/20
27 BŁ. PRZECIWNIKA 24
60 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 5 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

62.5

SERWIS%

33.33
ATAK

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/6 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Boniecki 7 2 5 2 1 0 0 0 0 2 1 1 2 0 4 0 2 0 67 0 2 0 0
Dariusz Sierpiński 7 3 7 1 1 0 1 0 0 0 0 3 0 3 3 0 2 0 75 38 1 0 0
Maciej Tworek 5 3 5 0 4 1 0 0 0 0 4 5 4 0 0 0 0 2 0 0 2 0 0
Paweł Boratowski 5 2 4 1 4 1 1 0 0 1 0 4 0 1 2 0 0 0 100 33 1 0 0
Jarek Bączek 4 3 4 3 4 0 2 0 0 0 0 1 2 1 0 2 0 1 25 25 0 0 0
Adam Zieliński 3 2 3 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0 2 2 0 1 0 80 40 3 0 0
Monika Tworek 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 5 13 2 1 0 1 0 0 50 50 1 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 7 3 5 2 6 0 8 1 0 1 0 4 2 3 3 2 3 0 55 27 1 0 0
Łukasz Szymaniuk 6 3 6 1 3 0 3 0 0 0 1 1 3 2 3 2 5 1 38 15 0 1 0
Adrian Płachta 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 1 7 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony