Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
0
3
VS
(13:20, 18:20, 11:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
11/31 ATAK 26/51
1 BLOK 9.5
2/33 SERWIS 3/52
28 BŁ. PRZECIWNIKA 21.5
42 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 15.5 SR 3 PKT/SR 5.17
ATAK 9 BLOK 6.5 SERWIS 0

ATAK%

60

SERWIS%

0
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 10

ATAK%

60
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

-12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 6.5 B1 6
SR 3 B2 1
BLOK/SR 2.17
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

60

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 8
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 8 3 7 0 1 5 1 0 0 1 1 10 0 3 1 4 0 1 44 33 5 3 0
Marek Zaręba 4 3 3 0 6 3 0 1 0 0 0 6 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Panek 1 3 1 0 3 0 0 0 0 0 0 4 1 4 5 3 1 0 69 31 1 0 0
Agnieszka Sola 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0 3 4 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 15.5 3 9 1 5 0 0 6 1 0 0 6 0 0 2 1 2 0 40 0 3 0 0
Jarek Bączek 8.5 3 6 1 2 0 1 1 1 1 0 5 2 2 5 2 0 0 78 22 3 0 0
Maciej Tworek 5.5 3 5 0 4 0 5 0 1 0 3 8 2 3 2 0 0 0 100 60 0 0 0
Adam Zieliński 5 3 4 2 2 1 0 1 0 0 1 7 1 2 1 2 0 2 43 29 0 0 0
Monika Tworek 4 3 2 0 0 0 1 0 0 2 0 11 3 1 0 0 0 0 100 100 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony