Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
0
3
VS
(9:20, 19:21, 19:21)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
16/44 ATAK 31/77
2 BLOK 5
2/27 SERWIS 1/58
27 BŁ. PRZECIWNIKA 25
47 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

13.33
ATAK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Adrian Augustynik

MAMOBILE


SERWIS 2/15 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

-6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

57.14

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 13 3 10 3 4 1 2 1 0 2 1 9 3 5 8 2 1 0 81 31 5 0 0
Patryk Kamieniecki 6 3 5 1 8 1 4 1 0 0 1 4 1 6 5 1 3 0 73 40 2 0 0
Kamil Gołębiewski 1 3 1 0 2 1 1 0 0 0 0 5 1 0 1 1 4 0 17 0 3 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Boniecki 10 3 9 2 2 0 1 1 0 0 1 5 2 3 3 0 1 0 86 43 1 0 0
Jarek Bączek 7 3 5 0 8 0 3 0 2 1 5 2 1 4 3 0 0 0 100 57 4 0 0
Maciej Tworek 7 3 6 2 2 1 3 1 0 0 2 5 5 4 3 1 0 0 88 50 5 0 0
Kuba Korpak 6 3 6 1 10 1 2 0 0 0 1 4 0 3 2 1 0 1 71 43 2 0 0
Dariusz Sierpiński 6 3 4 1 4 0 0 1 2 0 3 8 2 6 2 1 2 1 67 50 0 0 0
Monika Tworek 1 3 1 0 3 0 0 0 0 0 0 8 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony