Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MSD POLSKA
0
3
VS
(13:20, 19:21, 11:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
10/27 ATAK 32/68
2 BLOK 6
2/12 SERWIS 4/59
29 BŁ. PRZECIWNIKA 19
43 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kuba Wręga

MSD POLSKA


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

37.04

SERWIS%

16.67
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 9

ATAK%

77.78
SERWIS

Kuba Wręga

MSD POLSKA


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

50

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Kuba Wręga 14 3 10 1 11 3 2 2 0 2 1 7 2 5 4 3 0 2 64 36 2 2 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Kuba Korpak 12 3 11 2 5 0 0 1 0 0 1 6 0 2 1 1 0 2 50 33 0 0 0
Dariusz Sierpiński 10 3 7 0 1 0 1 2 0 1 0 6 1 4 3 1 0 0 88 50 0 0 0
Piotr Boniecki 7 3 5 3 6 1 1 1 0 1 3 8 3 3 2 4 1 1 45 27 4 0 0
Adam Zieliński 6 3 4 1 7 1 0 1 0 1 1 4 3 5 2 2 0 0 78 56 3 1 0
Maciej Tworek 4 3 3 0 4 2 1 1 0 0 4 4 2 2 0 0 0 1 67 67 2 0 0
Monika Tworek 3 3 2 0 0 0 0 0 0 1 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony