Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
1
VS
(20:13, 10:20, 20:14, 20:11)
MAMOBILE
Raport meczowy
12/31 ATAK 41/84
3 BLOK 2
1/45 SERWIS 1/47
54 BŁ. PRZECIWNIKA 14
70 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Penkul

MAMOBILE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

48.28

SERWIS%

7.14
ATAK

Patryk Kamieniecki

MAMOBILE


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 21

ATAK%

71.43
SERWIS

Krzysztof Panek

BESTCAN


SERWIS 1/4 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Marek Zaręba

BESTCAN


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

57.14

WYD%

78.57

SKUT%

85.71
OBRONA

Krzysztof Panek

BESTCAN


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 7.5 4 5 0 4 0 0 2 1 0 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Denis Ilkiewicz 6.5 4 6 3 8 1 1 0 1 0 1 11 1 8 4 1 1 0 86 57 2 0 0
Krzysztof Panek 2 4 1 0 2 0 0 0 0 1 0 2 1 4 3 1 4 0 58 33 4 0 0
Renata Rząca 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 15 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Penkul 16 4 14 2 5 3 5 1 0 1 4 8 1 6 4 2 3 0 67 40 1 0 0
Patryk Kamieniecki 15 4 15 2 3 0 1 0 0 0 1 6 1 12 11 1 4 1 79 41 3 0 0
Adrian Augustynik 8.5 4 8 2 3 4 4 0 1 0 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Mariusz Gołębiewski 2.5 4 2 2 1 1 3 0 1 0 1 11 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Kamil Gołębiewski 2 4 2 0 0 0 2 0 0 0 2 2 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony