Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

LUXMED
2
1
VS
(25:19, 18:25, 25:21)
HITACHI RAIL
Raport meczowy
14/53 ATAK 17/56
2 BLOK 0
4/66 SERWIS 4/65
48 BŁ. PRZECIWNIKA 44
68 SUMA 65
26

ATAK%

6

SERWIS%

30

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

24 24

LUXMED


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

45

SERWIS%

0
ATAK

Krystian Piszczela

HITACHI RAIL


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

7 7

LUXMED


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

24 24

LUXMED


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Mateusz Wiśniewski

HITACHI RAIL


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

11.11

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Dominik Wawrzyniak

HITACHI RAIL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
LUXMED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
24 24 10 3 9 1 8 0 2 1 0 0 0 3 4 0 3 5 1 0 33 0 4 0
6 6 4 3 2 0 2 0 7 1 0 1 2 17 0 0 5 7 1 0 38 0 5 2
7 7 4 3 2 1 6 0 3 0 0 2 1 4 1 0 3 6 0 0 33 0 1 0
6 6 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 3 0 0 2 1 0 0 0 0 1
10 10 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 0 4 3 0 1 4 0 2 14 0 2 1
12 12 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 7 2 0 1 4 2 0 14 0 4 1
13 13 0 2 0 0 7 0 0 0 0 0 1 6 0 0 1 2 0 2 20 0 1 0
HITACHI RAIL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dominik Wawrzyniak 7 3 5 3 8 1 4 0 0 2 0 11 0 0 7 1 5 0 54 0 6 0
Krystian Piszczela 4 3 4 0 0 0 1 0 0 0 1 7 2 0 4 3 0 0 57 0 3 0
Robert Małecki 3 2 3 0 2 0 0 0 0 0 1 2 1 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Marcin Błaszczyk 2 2 2 2 0 0 2 0 0 0 0 3 1 0 3 4 0 3 30 0 3 0
Mateusz Wiśniewski 2 3 1 1 3 1 2 0 0 1 0 7 2 1 5 3 0 0 67 11 1 0
Jan Uznański 2 2 2 0 3 0 3 0 0 0 0 5 3 0 2 0 0 0 100 0 3 0
Adam Górnikowski 1 2 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 2 0 3 0 0 0 100 0 2 1
Natalia Nachyła 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 2 1 0 0 67 0 2 0
Michał Maszkowski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Aleksandra Grudowska 0 1 0 0 1 0 1 0 0 0 1 2 0 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Kamil Utkowski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)