BESTCAN
OVR 56

BESTCAN


ATAK

84

SERWIS

57

BLOK

44

PRZYJĘCIE

57

OBRONA

36

Firma BestCan powstała w 1999 roku i od samego początku działalności jest Autoryzowanym Partnerem oraz serwisem urządzeń biurowych firmy Canon. Wieloletnie doświadczenie pracowników BestCan jest gwarancją wysokiej jakości obsługi w każdym zakresie działalności firmy. Poza dzierżawą, sprzedażą i serwisem urządzeń drukujących firma BestCan oferuje sprzedaż materiałów eksploatacyjnych, a także zajmuje się wdrażaniem systemów do kontroli wydruków, oraz optymalizacji środowiska obiegu dokumentów. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy na stronie www.bestcan.pl , a także do kontaktu z nami pod nr tel 22 8510901/2.

Ostatnie wyniki
PROJEKT TEAM
3
1
20:15, 12:20, 20:15, 20:16
BESTCAN
BESTCAN
2
3
13:20, 18:20, 21:20, 20:18, 14:16
WARSFOLL
BESTCAN
3
1
16:20, 21:19, 20:18, 20:18
PROJEKT TEAM
Tabela
Drużyna M P SW SP
1
PROJEKT TEAM
11 28.5 31 11
2
WARSFOLL
11 24 28 14
3
BESTCAN
11 24 27 14
4
JONES LANG LASALLE
11 12.5 14 27
5
DEVSTOCK
10 10.5 13 26
6
NBP
10 9 6 27
Statystyki
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ATAK SERWIS BLOK PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑A ∑A/SR A# A+ A- A/ A= PKT/SR SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR B1 B2 PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑P ∑P/SR P# P+ P0+ P0- P= DOKŁ% PERF% WYD% SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑S S# S+ S- S= TR% WYD% SKUT% PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑O O+ O- O= SKUT% O+/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR A/ A= S= P= O= ∑BŁ ∑BŁ/SR
Legenda
MR: Mecze rozegrane
ATAK: Punkty atakiem
PKT: Punkty
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SERWIS: Punkty serwisem
PKT/SR: Punkty na set
SR: Sety rozegrane
BLOK: Punkty blokiem
MR: Mecze rozegrane
∑A: Ilość wszystkich ataków
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑A/SR: Ataki na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑S: Suma wszystkich serwisów
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑S/SR: Serwisów na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100%
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
MR: Mecze rozegrane
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
B1 Bloki pojedyncze
SR: Sety rozegrane
B2: Bloki podwójne
MR: Mecze rozegrane
∑P: Suma wszystkich przyjęć
∑P/SR: Przyjęć na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
WYD%: ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100%
SKUT%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑BŁ: Suma wszystkich błędów
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑BŁ/SR: Błędy na set
SR: Sety rozegrane
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S=: Serwisy zepsute
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O=: Błędy obrony
MR: Mecze rozegrane
∑O: Suma wszystkich obron
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony