ATAK
SERWIS
BLOK
PRZYJĘCIE
OBRONA
Projekt Team to wyjątkowa drużyna składająca się z zawodników, którzy stworzyli siatkarską rodzinę. Mistrzowie Polski, 2-3 ligowe talenty ale przede wszystkim przyjaciele. Wspierają się, lubią się ze sobą spotykać i dzielić pasję, jaką jest siatkówka. Nie możemy zapominać o korzeniach drużyny, która we wcześniejszych latach grała pod szyldem Optifarma oraz Trattoriia Il Successo. Obecnie sponsorem drużyny jest sklep ze sprzętem sportowym EnjoyTheSport.pl .
Drużyna | M | P | SW | SP | |
---|---|---|---|---|---|
1 |
PROJEKT TEAM
|
11 | 28.5 | 31 | 11 |
2 |
WARSFOLL
|
11 | 24 | 28 | 14 |
3 |
BESTCAN
|
11 | 24 | 27 | 14 |
4 |
JONES LANG LASALLE
|
11 | 12.5 | 14 | 27 |
5 |
DEVSTOCK
|
10 | 10.5 | 13 | 26 |
6 |
NBP
|
10 | 9 | 6 | 27 |
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ATAK | SERWIS | BLOK | PKT | PKT/SR | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑A | ∑A/SR | A# | A+ | A- | A/ | A= | PKT/SR | SKUT% | ||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | B1 | B2 | PKT | PKT/SR | |||||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑P | ∑P/SR | P# | P+ | P0+ | P0- | P= | DOKŁ% | PERF% | WYD% | SKUT% |
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑S | S# | S+ | S- | S= | TR% | WYD% | SKUT% | PKT/SR | ||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑O | O+ | O- | O= | SKUT% | O+/SR | |||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | A/ | A= | S= | P= | O= | ∑BŁ | ∑BŁ/SR |
MR: | Mecze rozegrane |
ATAK: | Punkty atakiem |
PKT: | Punkty |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SERWIS: | Punkty serwisem |
PKT/SR: | Punkty na set |
SR: | Sety rozegrane |
BLOK: | Punkty blokiem |
MR: | Mecze rozegrane |
∑A: | Ilość wszystkich ataków |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑A/SR: | Ataki na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100% |
A# | Ataki punktowe |
A+: | Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak) |
A-: | Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak) |
A/: | Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: | Błędy ataku (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑S: | Suma wszystkich serwisów |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑S/SR: | Serwisów na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100% |
S# | Serwisy punktowe |
S+: | Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo) |
S-: | Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję) |
S=: | Serwisy zepsute |
MR: | Mecze rozegrane |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
B1 | Bloki pojedyncze |
SR: | Sety rozegrane |
B2: | Bloki podwójne |
MR: | Mecze rozegrane |
∑P: | Suma wszystkich przyjęć |
∑P/SR: | Przyjęć na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
DOKŁ%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
PERF%: | ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
WYD%: | ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
SKUT%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
P# | Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy) |
P+: | Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy) |
P0+: | Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło) |
P0-: | Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika) |
P=: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑BŁ: | Suma wszystkich błędów |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑BŁ/SR: | Błędy na set |
SR: | Sety rozegrane |
A/: | Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: | Błędy ataku (strata punktu) |
S=: | Serwisy zepsute |
P=: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
O=: | Błędy obrony |
MR: | Mecze rozegrane |
∑O: | Suma wszystkich obron |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
O+: | Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku) |
O-: | Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku) |
O=: | Błędy obrony |