ATAK
SERWIS
BLOK
PRZYJĘCIE
OBRONA
Mówi się, że architekci wymyślają cuda, ale to potem budowlańcy muszą stanąć na głowie, żeby te wymysły postawić. Mazowiecka Okręgowa Izba Inżynierów Budowlanych skupia właśnie takich fachowców. To 20 tysięcy inżynierów i techników budownictwa, którzy uprawnienia do nadzorowania powstawiania najróżniejszych konstrukcji: od wieżowców, przez drogi i mosty po zapewniające ciepło rodzinne domy czy bloki mieszkalne.
https://maz.piib.org.pl/
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ATAK | SERWIS | BLOK | PKT | PKT/SR | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑A | ∑A/SR | A# | A+ | A- | A/ | A= | PKT/SR | SKUT% | ||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | B1 | B2 | PKT | PKT/SR | |||||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑P | ∑P/SR | R# | R+ | R0+ | R0- | R= | DOKŁ% | PERF% | WYD% | SKUT% |
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑S | S# | S+ | S- | S= | TR% | WYD% | SKUT% | PKT/SR | ||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑O | D+ | D- | SKUT% | D+/SR | ||||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | A/ | A= | S= | R= | ∑BŁ | ∑BŁ/SR |
MR: | Mecze rozegrane |
ATAK: | Punkty atakiem |
PKT: | Punkty |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SERWIS: | Punkty serwisem |
PKT/SR: | Punkty na set |
SR: | Sety rozegrane |
BLOK: | Punkty blokiem |
MR: | Mecze rozegrane |
∑A: | Ilość wszystkich ataków |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑A/SR: | Ataki na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100% |
A# | Ataki punktowe |
A+: | Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak) |
A-: | Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak) |
A/: | Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: | Błędy ataku (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑S: | Suma wszystkich serwisów |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑S/SR: | Serwisów na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100% |
S# | Serwisy punktowe |
S+: | Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo) |
S-: | Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję) |
S=: | Serwisy zepsute |
MR: | Mecze rozegrane |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
B1 | Bloki pojedyncze |
SR: | Sety rozegrane |
B2: | Bloki podwójne |
MR: | Mecze rozegrane |
∑P: | Suma wszystkich przyjęć |
∑P/SR: | Przyjęć na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
DOKŁ%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
PERF%: | ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
WYD%: | ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
SKUT%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
R# | Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy) |
R+: | Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy) |
R0+: | Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło) |
R0-: | Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika) |
R=: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑BŁ: | Suma wszystkich błędów |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑BŁ/SR: | Błędy na set |
SR: | Sety rozegrane |
A/: | Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: | Błędy ataku (strata punktu) |
S=: | Serwisy zepsute |
R=: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑O: | Suma wszystkich obron |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
D+: | Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku) |
D-: | Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku) |