WARSFOLL
OVR 66

WARSFOLL


ATAK

93

SERWIS

71

BLOK

60

PRZYJĘCIE

65

OBRONA

42

Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją dystrybucji i montażu folii architektonicznych i samochodowych. Działamy na rynku polskim od 1992 roku, wyznaczając standardy jakościowe w tej branży. W tym czasie znacząco rozbudowaliśmy sieć sprzedaży, zorganizowaliśmy profesjonalne ekipy montażowe, zaplecze techniczne oraz zdobyliśmy ogromne doświadczenie, pozwalające sprostać wymaganiom rynku w zakresie instalacji folii. Nasz zespół tworzą profesjonaliści dzięki którym, jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość produktów i usług oraz zadowolenie klienta. Referencje oraz stale rosnąca liczba firm współpracujących z nami są tego najlepszym dowodem. Drużyna WARSFOLL w lidze Let's Go zawiązała się w roku 2004, kiedy do grona pasjonatów siatkówki dołączył jeden z dwóch właścicieli i założycieli firmy WARSFOLL - Krzysztof, odtąd nazwa drużyny na stałe wpisała się do elity warszawskiej ligi siatkówki. Drugi zaś wspólnik - Rafał zawsze kibicował naszej drużynie halowej lecz bardziej związany jest z siatkówką plażową. 

Ostatnie wyniki
PROJEKT TEAM
1
3
20:18, 18:20, 16:20, 10:20
WARSFOLL
BESTCAN
1
3
15:20, 15:20, 20:16, 18:20
WARSFOLL
BESTCAN
0
3
7:20, 6:20, 16:20
WARSFOLL
Statystyki
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ATAK SERWIS BLOK PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑A ∑A/SR A# A+ A- A/ A= PKT/SR SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR B1 B2 PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑P ∑P/SR P# P+ P0+ P0- P= DOKŁ% PERF% WYD% SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑S S# S+ S- S= TR% WYD% SKUT% PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑O O+ O- O= SKUT% O+/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR A/ A= S= P= O= ∑BŁ ∑BŁ/SR
Legenda
MR: Mecze rozegrane
ATAK: Punkty atakiem
PKT: Punkty
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SERWIS: Punkty serwisem
PKT/SR: Punkty na set
SR: Sety rozegrane
BLOK: Punkty blokiem
MR: Mecze rozegrane
∑A: Ilość wszystkich ataków
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑A/SR: Ataki na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑S: Suma wszystkich serwisów
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑S/SR: Serwisów na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100%
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
MR: Mecze rozegrane
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
B1 Bloki pojedyncze
SR: Sety rozegrane
B2: Bloki podwójne
MR: Mecze rozegrane
∑P: Suma wszystkich przyjęć
∑P/SR: Przyjęć na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
WYD%: ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100%
SKUT%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑BŁ: Suma wszystkich błędów
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑BŁ/SR: Błędy na set
SR: Sety rozegrane
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S=: Serwisy zepsute
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O=: Błędy obrony
MR: Mecze rozegrane
∑O: Suma wszystkich obron
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony