ZOETIS
OVR 42

ZOETIS


ATAK

38

SERWIS

71

BLOK

18

PRZYJĘCIE

31

OBRONA

50

Zoetis jest globalną spółką działającą w dziedzinie ochrony zdrowia zwierząt. Naszym celem jest troska o dobro planety i jej mieszkańców realizowana poprzez zaawansowaną ochronę zdrowia zwierząt. Opierając się na długoletnim doświadczeniu Zoetis niezmiennie oferuje klientom wysokiej jakości leki, szczepionki, produkty diagnostyczne, wsparcie techniczne i usługi edukacyjne. Nasza firma nieustannie pracuje też nad tym, aby jeszcze lepiej rozumieć wyzwania, przed jakimi stają obecnie lekarze weterynarii, hodowcy oraz właściciele zwierząt.

Posiadamy dogłębną wiedzę na temat rynku, możliwości, wyzwań i stosowanych produktów. Razem z lekarzami weterynarii i hodowcami prowadzimy badania nad chorobami przewlekłymi i nowymi schorzeniami, które mogą zagrażać hodowli. Interesuje nas, co ma największe znaczenie dla naszych klientów, aby pomóc im skutecznie rozwijać działalność.

Ostatnie wyniki
ZOETIS
0
3
9:20, 15:20, 9:20
ORSTED
ORSTED
3
1
20:11, 20:9, 17:20, 20:8
ZOETIS
PHILIPS
3
0
20:2, 20:9, 20:9
ZOETIS
Statystyki
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ATAK SERWIS BLOK PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑A ∑A/SR A# A+ A- A/ A= PKT/SR SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR B1 B2 PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑P ∑P/SR R# R+ R0+ R0- R= DOKŁ% PERF% WYD% SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑S S# S+ S- S= TR% WYD% SKUT% PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑O D+ D- SKUT% D+/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR A/ A= S= R= ∑BŁ ∑BŁ/SR
Legenda
MR: Mecze rozegrane
ATAK: Punkty atakiem
PKT: Punkty
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SERWIS: Punkty serwisem
PKT/SR: Punkty na set
SR: Sety rozegrane
BLOK: Punkty blokiem
MR: Mecze rozegrane
∑A: Ilość wszystkich ataków
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑A/SR: Ataki na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑S: Suma wszystkich serwisów
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑S/SR: Serwisów na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100%
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
MR: Mecze rozegrane
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
B1 Bloki pojedyncze
SR: Sety rozegrane
B2: Bloki podwójne
MR: Mecze rozegrane
∑P: Suma wszystkich przyjęć
∑P/SR: Przyjęć na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
WYD%: ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100%
SKUT%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑BŁ: Suma wszystkich błędów
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑BŁ/SR: Błędy na set
SR: Sety rozegrane
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S=: Serwisy zepsute
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑O: Suma wszystkich obron
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)