BGK

BGK


ATAK

65

SERWIS

71

BLOK

45

PRZYJĘCIE

50

OBRONA

51

Bank Gospodarstwa Krajowego jest ponad stuletnim polskim bankiem rozwoju, jedyną taką instytucją w kraju. Jego misją jest wspieranie zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego kraju. Odpowiada na główne wyzwania rozwojowe w najważniejszych obszarach gospodarki, wspiera rozwój polskiego przemysłu i jego konkurencyjność, finansuje największe inwestycje infrastrukturalne, a także wspiera działalność polskich firm w kraju i za granicą. Podstawą jego działalności jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego podejmuje inicjatywy promujące przedsiębiorczość, innowacje i ekologię.

BGK wspiera aktywności i pasje sportowe swoich pracowników – w 2023 roku utworzone zostało Bractwo Siatkarskie BGK. Z cotygodniowych treningów w przyjacielskim gronie, zawiązała się profesjonalna drużyna złożona z pracowników Banku. Duch zespołu, przyjacielska atmosfera na treningach i wielkie ambicje, a także chęć dalszego rozwoju sportowego sprawiły, że wiosną 2025 r. Drużyna BGK dołączyła do Let's Go Volleyball, gdzie stawia pierwsze kroki w lidze dla firm, zdobywa sportowe doświadczenie i głodna wyzwań zawsze walczy do końca.

Ostatnie wyniki
DANONE
3
1
19:21, 20:18, 20:10, 21:20
BGK
DEUTSCHE BANK
2
3
20:11, 20:18, 13:20, 13:20, 11:15
BGK
UNIWERSYTET CIVITAS
3
0
20:17, 20:14, 20:16
BGK
Tabela
Drużyna M P SW SP
1
PORR
6 15.5 16 6
2
DANONE
7 14 16 12
3
PHILIPS
5 13 14 4
4
GWW LEGAL & TAX
6 12.5 14 10
5
DEUTSCHE BANK
7 9.5 11 16
6
BGK
7 9 10 17
7
UNIWERSYTET CIVITAS
6 7 9 14
8
L'ORÉAL
6 4 7 18
Statystyki
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ATAK SERWIS BLOK PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑A ∑A/SR A# A+ A- A/ A= PKT/SR SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR B1 B2 PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑P ∑P/SR R# R+ R0+ R0- R= DOKŁ% PERF% WYD% SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑S S# S+ S- S= TR% WYD% SKUT% PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑O D+ D- SKUT% D+/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR A/ A= S= R= ∑BŁ ∑BŁ/SR
Legenda
MR: Mecze rozegrane
ATAK: Punkty atakiem
PKT: Punkty
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SERWIS: Punkty serwisem
PKT/SR: Punkty na set
SR: Sety rozegrane
BLOK: Punkty blokiem
MR: Mecze rozegrane
∑A: Ilość wszystkich ataków
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑A/SR: Ataki na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑S: Suma wszystkich serwisów
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑S/SR: Serwisów na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100%
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
MR: Mecze rozegrane
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
B1 Bloki pojedyncze
SR: Sety rozegrane
B2: Bloki podwójne
MR: Mecze rozegrane
∑P: Suma wszystkich przyjęć
∑P/SR: Przyjęć na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
WYD%: ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100%
SKUT%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑BŁ: Suma wszystkich błędów
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑BŁ/SR: Błędy na set
SR: Sety rozegrane
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S=: Serwisy zepsute
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑O: Suma wszystkich obron
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)