Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

NOKS
0
3
VS
(13:20, 11:20, 18:20)
Udostępnij
DELOITTE
Raport meczowy
24/84 ATAK 26/57
2 BLOK 7
2/43 SERWIS 6/59
14 BŁ. PRZECIWNIKA 21
42 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kamil Skutnik

DELOITTE


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 4 BLOK 5 SERWIS 3

ATAK%

66.67

SERWIS%

27.27
ATAK

Kamil Skutnik

DELOITTE


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Krzak

DELOITTE


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Kamil Skutnik

DELOITTE


BLOK 5 B1 5
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Kamil Skutnik

DELOITTE


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

88.89

PERF%

11.11

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Maciej Mendak

NOKS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Przygoda 10 3 9 6 6 2 2 1 0 0 2 5 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Jakub Nalej 9 3 9 3 4 2 5 0 0 0 1 11 0 2 8 4 0 1 67 13 2 1
Maciej Mendak 5 3 4 5 3 1 3 0 0 1 1 5 0 6 5 2 2 3 61 33 4 1
Michał Mendak 4 3 2 5 2 2 6 1 0 1 3 3 1 3 8 2 1 1 73 20 1 0
Elżbieta Dzioba 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kamil Skutnik 12 3 4 1 1 0 0 5 0 3 0 7 1 1 7 1 0 0 89 11 2 3
Michał Zadrąg 8 3 7 1 7 1 0 1 0 0 0 5 3 1 5 1 0 0 86 14 2 0
Piotr Krzak 7 3 4 1 4 0 0 0 0 3 1 4 2 1 5 3 1 1 55 9 2 0
Adam Kwiecień 7 3 6 1 3 1 2 1 0 0 0 7 1 0 0 2 1 0 0 0 3 2
Kornel Kania 4 3 4 2 5 0 0 0 0 0 0 8 1 3 0 2 3 1 33 33 1 3
Agnieszka Kapusta 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 1 12 0 0 0 1 2 0 0 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)