Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

Volkswagen Financial Services
0
3
VS
(16:20, 12:20, 12:20)
Udostępnij
MAMOBILE
Raport meczowy
8/46 ATAK 32/65
5 BLOK 4
2/41 SERWIS 4/57
25 BŁ. PRZECIWNIKA 20
40 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Kmak

MAMOBILE


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

54.55

SERWIS%

14.29
ATAK

Marcin Kmak

MAMOBILE


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Marcin Kmak

MAMOBILE


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Rafał Winiewski

Volkswagen Financial Services


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Marcin Kmak

MAMOBILE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Tomasz Woźniak

Volkswagen Financial Services


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 8 3 6 0 4 0 2 2 0 0 0 9 0 2 8 3 0 1 71 14 8 0
Rafał Winiewski 6 3 2 2 12 2 7 3 0 1 0 7 2 1 5 2 1 2 55 9 1 0
Radosław Papierz 1 3 0 2 4 0 2 0 0 1 1 6 1 2 7 1 4 1 60 13 4 0
Olga Bodo 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 0 0 3 0 0 0 0 0 2
Jan Nowacki 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 1 4 2 0 2 1 2 0 40 0 3 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Kmak 15 3 12 1 4 2 3 2 0 1 0 4 2 1 3 0 0 0 100 25 3 1
Adam Jabłoński 12 3 10 1 5 1 2 1 0 1 1 4 1 2 5 0 1 1 78 22 4 0
Mateusz Macioszczyk 6 3 4 0 4 1 2 1 0 1 3 14 2 3 4 0 1 0 88 38 3 0
Mariusz Goliszewski 5 3 5 1 3 1 1 0 0 0 0 6 0 0 4 3 0 0 57 0 6 0
Marcin Orzóg 2 3 1 0 1 0 0 0 0 1 3 3 2 3 2 0 0 1 83 50 4 0
Natalia Kmak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)