Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PLL LOT
3
0
VS
(20:9, 20:13, 20:8)
Udostępnij
CBRE
Raport meczowy
28/52 ATAK 17/47
5 BLOK 5
3/58 SERWIS 1/32
24 BŁ. PRZECIWNIKA 7
60 SUMA 30

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

75

SERWIS%

0
ATAK

Michał Miernowski

PLL LOT


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 16

ATAK%

75
SERWIS

Łukasz Jasiński

CBRE


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

28.57

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Bartek Kapturski

CBRE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Miernowski

PLL LOT


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Miernowski 13.5 3 12 1 2 1 0 1 1 0 2 3 1 2 2 1 0 0 80 40 1 1
Daniel Matecki 9 3 6 1 3 2 1 3 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Toczko 7 3 4 1 3 1 1 0 0 3 5 13 1 7 1 1 2 0 73 64 2 1
Dominik Waloch 3 2 3 2 1 0 0 0 0 0 0 3 0 2 1 2 0 0 60 40 1 0
Michał Mazur 3 2 3 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 2 1 1 0 0 75 50 0 0
Mariusz Kaczmarek 0.5 3 0 1 0 0 0 0 1 0 1 11 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Bartłomiej Szumert 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Lidia Dernova 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartek Kapturski 8 3 5 1 1 1 2 3 0 0 0 2 2 7 5 3 1 1 71 41 0 2
Łukasz Jasiński 7 3 6 3 5 2 6 0 0 1 1 4 1 0 0 7 1 0 0 0 1 1
Maciej Kałwa 3.5 3 3 0 1 0 2 0 1 0 1 3 1 3 3 5 2 0 46 23 0 0
Mateusz Siara 2 3 2 0 0 1 1 0 0 0 1 4 1 4 2 3 0 1 60 40 1 2
Grzegorz Urmanowski 1.5 3 0 0 0 1 3 1 1 0 0 7 0 2 0 3 1 0 33 33 1 0
Joanna Mieloch 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)