Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

CBRE
1
3
VS
(20:17, 19:21, 20:21, 19:21)
Udostępnij
NOKS
Raport meczowy
35/98 ATAK 46/120
7 BLOK 4
3/79 SERWIS 6/79
33 BŁ. PRZECIWNIKA 24
78 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Przygoda

NOKS


PKT 18.5 SR 4 PKT/SR 4.63
ATAK 16 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

42.11

SERWIS%

0
ATAK

Mateusz Siara

CBRE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 13

ATAK%

46.15
SERWIS

Jakub Nalej

NOKS


SERWIS 4/18 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

5.56

SKUT%

22.22
BLOK

Sebastian Przygoda

NOKS


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

NOKS


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

78.57

PERF%

21.43

WYD%

78.57

SKUT%

78.57
OBRONA

Jarosław Sadowski

NOKS


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 5
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartek Kapturski 18 4 15 6 16 2 1 2 0 1 1 11 4 5 5 3 1 3 59 29 5 4
Łukasz Jasiński 12 4 10 5 9 2 1 2 0 0 0 9 3 0 1 4 0 0 20 0 5 2
Mateusz Siara 9 4 6 2 2 0 3 2 0 1 0 10 1 3 8 7 2 1 52 14 2 1
Maciej Kałwa 4 4 2 3 5 0 0 1 0 1 0 11 3 4 6 5 0 1 63 25 5 1
Grzegorz Urmanowski 2 4 2 0 5 0 1 0 0 0 1 7 0 1 3 4 2 1 36 9 1 0
Joanna Grabowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 2 0 0 0 0 0 0 0 1 2
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Przygoda 18.5 4 16 4 14 1 3 2 1 0 0 11 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Jakub Nalej 18 4 14 6 8 2 5 0 0 4 2 9 3 1 0 0 0 0 100 100 0 1
Maciej Mendak 8 4 8 2 7 1 4 0 0 0 1 16 0 3 8 3 0 0 79 21 4 6
Michał Mendak 6 4 4 2 5 0 3 0 0 2 1 7 2 5 8 8 0 2 57 22 6 0
Piotr Jodkiewicz 5.5 4 4 1 1 2 1 1 1 0 1 9 0 3 10 3 1 0 76 18 5 2
Elżbieta Dzioba 0 4 0 0 1 1 0 0 0 0 0 7 2 2 2 4 1 1 40 20 5 0
Jarosław Sadowski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)