DELOITTE
OVR 67

DELOITTE


ATAK

78

SERWIS

79

BLOK

62

PRZYJĘCIE

55

OBRONA

59

Deloitte świadczy profesjonalne usługi doradcze w ramach sześciu najważniejszych obszarów: audytu, doradztwa podatkowego, doradztwa gospodarczego, zarządzania ryzykiem, doradztwa finansowego oraz prawnego. Nasi specjaliści działają w wielu branżach kształtujących dzisiejszy rynek, wypracowując wymierne, trwałe wyniki, które zwiększają zaufanie publiczne do rynków kapitałowych, inspirują klientów do podejmowania ambitnych decyzji biznesowych i wspierają rozwój gospodarczy i społeczny. Czerpiąc z ponad 175 lat doświadczenia zdobytego na rynku, Deloitte prowadzi działalność w ponad 150 krajach na całym świecie.

Ostatnie wyniki
DELOITTE
1
3
16:20, 20:14, 12:20, 18:20
MSD POLSKA
PLL LOT
3
0
20:14, 20:12, 20:15
DELOITTE
BNP PARIBAS
3
1
20:14, 14:20, 20:17, 20:10
DELOITTE
Tabela
Drużyna M P SW SP
1
SZPITAL BIELAŃSKI
8 20.5 22 6
2
MAMOBILE
7 18.5 18 6
3
PLL LOT
8 14.5 16 13
4
BNP PARIBAS
8 14.5 17 16
5
DELOITTE
7 11.5 13 12
6
NOKS
7 11.5 11 15
7
MSD POLSKA
7 10.5 14 16
8
JONES LANG LASALLE
7 10 12 15
9
Volkswagen Financial Services
7 7.5 10 19
10
CBRE
8 6 8 23
Statystyki
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ATAK SERWIS BLOK PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑A ∑A/SR A# A+ A- A/ A= PKT/SR SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR B1 B2 PKT PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑P ∑P/SR R# R+ R0+ R0- R= DOKŁ% PERF% WYD% SKUT%
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑S S# S+ S- S= TR% WYD% SKUT% PKT/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR ∑O D+ D- SKUT% D+/SR
# Zawodnik Drużyna MR MR% SR A/ A= S= R= ∑BŁ ∑BŁ/SR
Legenda
MR: Mecze rozegrane
ATAK: Punkty atakiem
PKT: Punkty
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SERWIS: Punkty serwisem
PKT/SR: Punkty na set
SR: Sety rozegrane
BLOK: Punkty blokiem
MR: Mecze rozegrane
∑A: Ilość wszystkich ataków
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑A/SR: Ataki na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑S: Suma wszystkich serwisów
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑S/SR: Serwisów na set
SR: Sety rozegrane
SKUT%: (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100%
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
MR: Mecze rozegrane
PKT/SR: Punkty na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
B1 Bloki pojedyncze
SR: Sety rozegrane
B2: Bloki podwójne
MR: Mecze rozegrane
∑P: Suma wszystkich przyjęć
∑P/SR: Przyjęć na set
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
WYD%: ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100%
SKUT%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑BŁ: Suma wszystkich błędów
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
∑BŁ/SR: Błędy na set
SR: Sety rozegrane
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S=: Serwisy zepsute
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
MR: Mecze rozegrane
∑O: Suma wszystkich obron
MR%: % meczów rozegranych przez gracza
SR: Sety rozegrane
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)