Podsumowanie gry

, -

DXC TECHNOLOGY
2
3
VS
(20:17, 15:20, 17:20, 20:14, 14:16)
Udostępnij
WARTA
Raport meczowy
56/109 ATAK 50/107
5 BLOK 3
5/86 SERWIS 3/87
20 BŁ. PRZECIWNIKA 31
86 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


PKT 25.5 SR 5 PKT/SR 5.1
ATAK 22 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

57.89

SERWIS%

12.5
ATAK

Piotr Szlenk

DXC TECHNOLOGY


ATAK 9 SR 5
ATAK/SR 1.8 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 2/16 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

18.75

WYD%

-25

SKUT%

12.5
BLOK

Ryszard Puchalski

DXC TECHNOLOGY


BLOK 1.5 B1 0
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Krzysztof Orszak

WARTA


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

80

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Piotr Orzechowski

WARTA


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Karol Stachurski 25.5 5 22 4 3 1 8 0 3 2 1 7 6 4 3 10 4 1 32 18 5 2 0
Daniel Chudecki 19.5 5 17 4 6 1 6 1 1 1 3 11 1 7 6 5 0 0 72 39 7 3 0
Piotr Szlenk 10.5 5 9 2 2 0 0 0 1 1 0 12 0 1 7 6 2 1 47 6 7 1 0
Dominik Sztyrak 8 5 8 2 4 1 1 0 0 0 1 17 0 2 1 3 2 0 38 25 2 1 0
Ryszard Puchalski 2.5 5 0 1 1 0 0 0 3 1 0 12 1 1 6 3 2 1 54 8 4 0 0
Joanna Kaczmarzyk 0 5 0 1 4 0 1 0 0 0 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciek Zwierz 19 5 17 2 9 1 4 1 0 1 1 12 1 1 5 4 1 1 50 8 2 4 0
Filip Wypych 14 5 13 3 3 1 2 1 0 0 1 12 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Orzechowski 7.5 4 6 1 7 0 0 0 1 1 1 10 1 5 4 6 2 0 53 29 6 1 0
Oskar Bień 7 5 6 1 3 2 2 0 0 1 0 10 3 0 2 4 1 0 29 0 0 2 0
Kamil Sulejewski 7 5 7 3 4 1 1 0 0 0 1 11 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0 0
Olga Jaroń 1.5 4 1 0 1 0 0 0 1 0 2 7 1 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
Monika Winnicka-Kluczyńska 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0 0
Krzysztof Orszak 0 2 0 0 3 0 2 0 0 0 3 2 0 4 0 1 0 0 80 80 0 0 0
Slawek Kowalczuk 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 7 17 1 2 38 16 3 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony