Podsumowanie gry

Saska 80, BOISKO B -

SZPITAL BIELAŃSKI
3
0
VS
(20:13, 20:10, 20:9)
Udostępnij
PKP INTERCITY
Raport meczowy
31/53 ATAK 3/10
1 BLOK 1
5/60 SERWIS 0/9
23 BŁ. PRZECIWNIKA 28
60 SUMA 32
58

ATAK%

8

SERWIS%

30

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

62.5

SERWIS%

0
ATAK

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 24

ATAK%

62.5
SERWIS

Magda Rongies-Kosmol

SZPITAL BIELAŃSKI


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

12.5

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Daniel Hajdasz

SZPITAL BIELAŃSKI


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Wykowski 15 3 15 2 5 1 1 63 24 0 0 0 1 6 1 1 6 0 1 0 88 13 1 0
Marcin Stempień 12 3 10 0 1 2 3 63 16 1 0 1 4 8 1 1 4 0 1 0 83 17 1 1
Daniel Hajdasz 4 3 3 1 4 0 0 38 8 0 0 1 3 3 1 0 2 0 2 0 50 0 1 0
Magda Rongies-Kosmol 4 3 1 0 2 0 0 33 3 0 0 3 1 7 0 1 1 2 0 0 50 25 1 0
Natalia Czarnecka 1 3 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 1 6 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Sebastian Kamiński 1 3 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 2 10 0 0 1 0 0 1 50 0 1 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dorota Nawrocka 3 3 3 0 6 0 1 30 10 0 0 0 0 3 2 1 3 3 3 1 36 9 0 0
Maciej Ograbek 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 4 0 0 3 1 2 3 33 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)