Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DELOITTE
3
0
VS
(20:13, 20:15, 20:14)
Udostępnij
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
27/55 ATAK 22/74
8 BLOK 2
0/59 SERWIS 4/43
25 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 42
49

ATAK%

0

SERWIS%

30

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Kwiecień

DELOITTE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

55.56

SERWIS%

0
ATAK

Adam Kwiecień

DELOITTE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 18

ATAK%

55.56
SERWIS

Fabiola Bentz

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/14 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Dariusz Sierpiński

DELOITTE


BLOK 3.5 B1 2
SR 3 B2 3
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Paweł Blejder

PROCTER & GAMBLE


∑P 17 SR 3
∑P/SR 5.67

DOKŁ%

88.24

PERF%

17.65

WYD%

82.35

SKUT%

88.24
OBRONA

Agnieszka Kapusta

DELOITTE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 11 3 10 3 1 2 2 56 18 0 2 0 1 10 0 2 6 2 3 0 62 15 4 1
Kamil Skutnik 10.5 3 8 1 6 0 1 50 16 1 3 0 2 11 1 0 4 2 0 0 67 0 4 1
Dariusz Sierpiński 7.5 3 4 0 3 0 1 50 8 2 3 0 0 6 1 0 2 0 1 1 50 0 4 0
Marek Zaręba 3 3 2 0 2 0 0 50 4 0 2 0 1 8 1 1 0 0 0 0 100 100 3 0
Karol Łuszczyk 3 3 3 0 3 0 3 33 9 0 0 0 0 10 0 0 1 1 1 3 17 0 4 0
Agnieszka Kapusta 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 0 0 0 2 4 0 0 0 5 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 9 3 8 4 8 3 2 32 25 0 0 1 2 5 2 1 8 4 2 0 60 7 3 1
Paweł Blejder 9 3 7 2 7 3 4 30 23 1 0 1 2 4 1 3 12 1 1 0 88 18 1 0
Michał Kowalczuk 5 3 4 1 3 0 2 40 10 1 0 0 0 5 0 0 8 4 0 0 67 0 4 0
Giacomo Bima 3 3 3 0 5 2 4 21 14 0 0 0 0 4 2 0 3 2 1 0 50 0 4 0
Fabiola Bentz 2 3 0 0 2 0 0 0 2 0 0 2 5 5 2 0 5 0 1 0 83 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)