Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(11:20, 20:17, 17:20, 17:20)
Udostępnij
NOKS
Raport meczowy
36/79 ATAK 31/75
5 BLOK 1
6/66 SERWIS 11/75
18 BŁ. PRZECIWNIKA 34
65 SUMA 77
46

ATAK%

9

SERWIS%

41

ATAK%

15

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

48.28

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Blejder

PROCTER & GAMBLE


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 26

ATAK%

57.69
SERWIS

Elżbieta Dzioba

NOKS


SERWIS 5/17 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

35.29

WYD%

29.41

SKUT%

29.41
BLOK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Jodkiewicz

NOKS


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

86.67

PERF%

33.33

WYD%

80

SKUT%

86.67
OBRONA

Piotr Jodkiewicz

NOKS


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 16 4 14 0 10 0 5 48 29 1 2 0 0 8 4 4 4 1 6 1 50 25 3 0
Paweł Blejder 15 4 15 0 5 0 6 58 26 0 0 0 0 7 3 4 3 5 1 1 50 29 3 0
Michał Kowalczuk 8 4 4 1 5 1 1 33 12 2 0 2 0 6 2 1 4 5 5 4 26 5 0 1
Giacomo Bima 6 4 1 0 1 0 0 50 2 0 2 4 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Fabiola Bentz 2 4 2 0 5 0 3 20 10 0 0 0 1 4 1 1 3 7 1 5 24 6 3 0
Maria Dyk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 5 3 0 3 0 2 0 60 0 2 0
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Nalej 16 4 14 0 2 4 7 52 27 1 0 1 5 5 3 2 6 1 3 1 62 15 2 0
Piotr Jodkiewicz 13 4 10 0 16 1 2 34 29 0 0 3 4 12 0 5 8 1 0 1 87 33 7 0
Michał Mendak 8 4 6 3 7 0 2 33 18 0 0 2 0 7 2 3 12 0 3 2 75 15 0 0
Elżbieta Dzioba 6 4 1 0 0 0 0 100 1 0 0 5 1 11 0 0 1 0 0 1 50 0 0 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 10 0 0 0 1 0 1 0 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)