Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
0
3
VS
(12:20, 8:20, 10:20)
Udostępnij
PKP INTERCITY
Raport meczowy
10/53 ATAK 4/9
0 BLOK 0.5
0/32 SERWIS 2/13
20 BŁ. PRZECIWNIKA 53.5
30 SUMA 60
19

ATAK%

0

SERWIS%

44

ATAK%

15

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


PKT 6.5 SR 3 PKT/SR 2.17
ATAK 4 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

44.44

SERWIS%

15.38
ATAK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 9

ATAK%

44.44
SERWIS

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

23.08

WYD%

-7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Adam Rólczyński

PORR


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

64.29

PERF%

0

WYD%

64.29

SKUT%

64.29
OBRONA

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 5 3 5 2 9 1 4 24 21 0 0 0 0 4 1 0 9 5 0 0 64 0 5 3
Paweł Kalisz 2 3 2 1 2 0 0 40 5 0 0 0 0 6 1 0 4 3 2 0 44 0 3 0
Krzysztof Zawada 2 3 2 1 5 0 4 17 12 0 0 0 1 3 0 0 2 3 0 1 33 0 3 0
Maciej Szafarzyński 1 3 1 0 4 0 2 14 7 0 0 0 1 5 4 1 6 2 3 3 47 7 2 0
Milena Olszewska 0 3 0 3 2 0 3 0 8 0 0 0 0 3 3 0 0 0 2 2 0 0 3 2
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Ograbek 6.5 3 4 2 3 0 0 44 9 0 1 2 1 7 3 0 2 0 0 0 100 0 5 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)