Podsumowanie gry

, -

EWL GROUP
0
3
VS
(4:20, 15:20, 3:20)
Udostępnij
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
5/41 ATAK 19/35
1 BLOK 0
0/23 SERWIS 2/12
16 BŁ. PRZECIWNIKA 39
22 SUMA 60
12

ATAK%

0

SERWIS%

54

ATAK%

17

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

66.67

SERWIS%

25
ATAK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

75

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Arkadiusz ZWOLIŃSKI

EWL GROUP


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
EWL GROUP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Arkadiusz ZWOLIŃSKI 2.5 3 2 0 8 1 2 0 1 0 0 2 2 1 0 2 1 1 20 20 0 1 0
Patryk RZEPECKI 2 2 2 1 5 0 1 0 0 0 0 2 1 2 1 3 0 0 50 33 1 0 0
Rafał Mróz 1 3 1 1 2 0 3 0 0 0 0 6 1 1 2 4 4 2 23 8 1 1 0
Michał Wierzchowski 0.5 3 0 1 3 1 1 0 1 0 0 3 3 2 1 4 2 5 21 14 0 0 0
Krzysiek STRĄK 0 3 0 1 2 0 1 0 0 0 0 1 1 0 1 9 5 1 6 0 0 2 0
Krysia SZCZUCKA 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 2 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 10 3 8 1 0 1 2 0 0 2 4 1 1 2 2 1 0 0 80 40 2 0 0
Matija Belcic 9 3 9 3 2 0 5 0 0 0 0 2 0 1 0 1 0 0 50 50 3 1 0
Andrey Pronoza 2 1 2 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony