Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
1
VS
(20:9, 20:14, 18:20, 20:14)
Udostępnij
PWC
Raport meczowy
27/55 ATAK 29/80
2.5 BLOK 3
6/42 SERWIS 3/44
42.5 BŁ. PRZECIWNIKA 22
78 SUMA 57
49

ATAK%

14

SERWIS%

36

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

7.69
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

45.45

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Łukasz Wiciński

PWC


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 16 4 15 4 8 1 2 50 30 0 0 1 0 11 1 1 1 1 0 1 50 25 5 2
Andrzej Zubrzycki 10 3 10 2 2 0 3 59 17 0 0 0 0 9 0 4 2 3 1 0 60 40 6 1
Cezary Kopeć 7 3 2 2 0 1 0 40 5 2 0 3 2 3 3 0 1 3 0 0 25 0 1 1
Dorota Nawrocka 2.5 4 0 1 2 0 0 0 3 0 1 2 2 5 0 1 2 4 0 1 38 13 4 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Juszczyński 11 4 11 0 11 1 4 41 27 0 0 0 2 8 0 3 1 5 0 4 31 23 1 0
Przemysław Łukasik 10 4 8 2 6 1 7 33 24 1 0 1 3 3 2 5 3 8 0 1 47 29 4 2
Stefan Michałowicz 7 4 5 1 3 0 4 38 13 1 0 1 0 7 0 4 2 3 2 2 46 31 3 3
Paweł Chróstowski 6 3 4 0 6 1 3 29 14 1 0 1 1 6 0 3 6 3 1 1 64 21 5 1
Łukasz Wiciński 1 4 1 0 0 1 0 50 2 0 0 0 0 7 2 1 3 0 0 0 100 25 0 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)