Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:7, 20:14, 20:18)
Udostępnij
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
2/16 ATAK 18/59
0.5 BLOK 2.5
1/9 SERWIS 1/25
56.5 BŁ. PRZECIWNIKA 17.5
60 SUMA 39
13

ATAK%

11

SERWIS%

31

ATAK%

4

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Olkowski

ASTRA ZENECA


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 8 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

36.36

SERWIS%

12.5
ATAK

Adam Olkowski

ASTRA ZENECA


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 22

ATAK%

36.36
SERWIS

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


SERWIS 1/4 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Adam Olkowski

ASTRA ZENECA


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 2
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 6 SR 2
OBRONA/SR 3 ∑O 9
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 2 2 1 1 0 0 0 50 2 0 0 1 0 3 0 3 3 0 0 1 86 43 6 3
Andrzej Zubrzycki 1.5 2 1 0 1 0 1 33 3 0 1 0 2 0 0 3 3 1 0 0 86 43 3 1
Maciej Ograbek 0 2 0 3 4 2 2 0 11 0 0 0 0 2 1 0 0 2 0 0 0 0 2 1
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Olkowski 11.5 3 8 0 9 0 5 36 22 2 1 1 0 6 1 3 3 4 1 1 50 25 6 3
Marcin Michalak 8 3 8 5 8 3 5 28 29 0 0 0 0 4 1 7 5 4 2 2 60 35 8 1
Aleksandra Król 2 3 2 0 1 0 0 67 3 0 0 0 0 8 0 0 0 2 1 3 0 0 3 3
Sylwia Pytel 0 3 0 1 4 0 0 0 5 0 0 0 0 4 0 1 1 4 1 1 25 13 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)