Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o V miejsce

PKP INTERCITY
0
3
VS
(16:20, 18:20, 16:20)
Udostępnij
PROJEKT II
Raport meczowy
25/64 ATAK 17/59
3 BLOK 1
0/28 SERWIS 1/40
22 BŁ. PRZECIWNIKA 41
50 SUMA 60
39

ATAK%

0

SERWIS%

29

ATAK%

3

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 15.5 SR 3 PKT/SR 5.17
ATAK 13 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

39.39

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 21

ATAK%

52.38
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 1/12 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

8.33

WYD%

0

SKUT%

8.33
BLOK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

80

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 15.5 3 13 4 9 1 6 39 33 2 1 0 0 7 0 4 0 1 0 0 80 80 4 1
Marcin Rzędzicki 11 3 11 3 5 0 2 52 21 0 0 0 0 7 1 2 3 2 1 1 56 22 5 0
Maciej Ograbek 1.5 1 1 1 2 0 0 25 4 0 1 0 0 1 1 0 0 1 1 0 0 0 1 1
Dorota Nawrocka 0 3 0 0 5 1 0 0 6 0 0 0 3 6 2 0 0 1 0 1 0 0 2 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 10 3 8 4 12 1 1 31 26 1 0 1 0 10 1 4 8 4 0 0 75 25 6 1
Paweł Kotlarz 6 3 6 4 11 0 1 27 22 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 1 0 0 1 2
Jarosław Sadowski 3 3 3 0 4 0 1 38 8 0 0 0 0 9 1 0 0 0 1 0 0 0 2 3
Michał Mendak 0 3 0 1 2 0 0 0 3 0 0 0 2 9 1 4 3 4 2 1 50 29 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)